آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 16 بهمن ماه 1396 = 05-02 2018

فرانسه: شرایط در ایران بسیار تغییر کرده است

خبرگزاری فرانسه در گزارشی از تردید سرمایه‌ گذاران فرانسوی پس از اعتراضات اخیر در ایران خبر داد و به نقل از مدیر اقتصادی بیمه اعتباری کوفاس نوشت: شرایط در ایران بسیار تغییر کرده است. خیلی از شرکت های فرانسوی و غیرفرانسوی در ابهام قرار دارند چرا که چشم‌اندازهای رشد که انتظار آن بعد از برداشته شدن تحریمها می‌رفت بهبود چشمگیری نداشته و ایران یکی از کشورهای جهان است که نارضایتی اجتماعی در آن بسیار شدید است.

رئیس اقتصادی بیمه هرمس نیز به خبرگزاری فرانسه گفت:‌ شرکتها فکر می‌کردند که تحریمهای آمریکا برداشته می‌شود اما این تحریمها باقیمانده و حتی تهدید تشدید آنها نیز وجود دارد.

یک استاد اقتصاد در دانشگاه بوردو نیز هشدار داد و گفت: در زمانی که دولت فرانسه به نظر می‌رسد همچنان شرکت‌ها را به سرمایه گذاری در ایران تشویق می‌کند باید به این موضوع نیز فکر کند آیا این کار به نفع شرکت‌های ما هست یا نه؟



arzhang February 5, 2018 12:20 PM

جریان دونالد ترامپ یک سر قضیه هست خیلی چیزهای دیگر هست که فرانسویها و کلا خارجیها علاقه چندانی در رابطه اقتصادی با اخوندا ایران ندارند که یکی ازانها دزدی و فساد اخوندا و پاسدارهاست بعدش سیستم اداره ایی عقب افتاده قرون وسطایی در ایران ولی مهمتراز همه سعی اخوندا در سرنگون کردن حکومت عربستان مثل دادن موشکهای پیشرفته به حودثی یمنی هست که طبق قوانین سازمان ملل ممنوع است حالا که حکومت ایران امنیت عربستان را به خطر انداخته دنیا به عربستان قول داده که در مقابل خویشتنداری انها رابطه اقتصادی با ایران را قطع میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: