آدرس پست الکترونيک [email protected]

تازه ترين اخبار ما را در سايت يا وبلاگ خودتان بگذاريد









چهارشنبه، 18 بهمن ماه 1396 = 07-02 2018

فیلم؛ سگ ها هم فهمیدند که آخوندها رفتنی اند!

(پاره کردن بنر ۲۲ بهمن توسط یک سگ)

وقتی جادوی آخوندی باطل شود سگها هم در میابند که این حکومت رفتنی است. فراموش نکنید همین نظام با تزریق اسید و شلیک گلوله و راههای مختلف این وفادارترین دوستان انسان را به بدترین شکل کُشت.




www.youtube.com/watch?v=YQzjxvanJoc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کاریکامراناتور February 7, 2018 05:59 AM

چه سگ باهوشی که حرف های صاحبش را می فهمد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیرحسین February 7, 2018 06:31 AM

من آدم خرافاتی نیستم ولی در طی این سالها با رفتار متناقضی که از مردم می دیدم کم کم داشتم به این موضوع شک می کردم که نکنه واقعا اینا ملت رو سحر می کنند آخه مگه میشه سطح نارضایتی اینقدر بالا باشه بعد دم انتخابات باز یکسری ملت فریب بخورند و توی صف رای باشند یکی میگفت جدی اینا جادوگراند و ساحر دارند میره دم سد و کارخونه های آب معدنی یک کارایی میکنه، ما می خندیدیم میگفتیم خرافاته ولی بهرحال سحر آخوند باطل شد:)

گزارش یا اعتراض به این نظر


شاهرخ February 7, 2018 07:41 AM

majid February 7, 2018 07:50 AM

فکر کنم کار واجب داشت سر قبر خمینی الان هم دنبال یک تکه پارچه میگرده تا خودش رو تمیز کنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار February 7, 2018 10:37 AM

هم سگ‌ها می‌‌دانند، هم آخوند‌ها می‌‌دانند، هم مردم ایران و هم جهان می‌‌داند که آخوند‌ها مدت‌ها است که رفته‌اند * فقط باید ملتی همت کند و این جسد متعفن جمهوری اسلامی را برای همیشه دفن کند *
موضوع این است که این آخوند‌ها پر رو هستند و همه چیز را وارانه جلوه می‌‌دهند وگرنه همه ما می‌‌دانیم که نام این هر چه که هست مملکت داری و حکومت نیست *

ایران افتاده زیر دست و پای یک مشت آخوند دزد و جنایت کار و یک جهان طمع کار مانند اروپایی‌‌ها و روس‌ها و بقیه که حاضر نیستند از این ثروت باد آورده به نام ایران بگذرند و بگذارند مردم ایران یک نفس راحت بکشند * یک قیام سراسری لازم دارد که تکلیف همه روشن شود و ایران از این جهنم نجات پیدا کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


bahman February 7, 2018 11:05 AM

۱ ایده جالب دارم هر کی ۲۲ بهمن یک سگ با خودش ببره تظاهرات که حامی باشد، سگها فرشتگناند شاید دعای سگ مستجاب شد، خدا به ما انسانها که در مقابل ملایان کمک نکرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسیم / February 7, 2018 11:57 AM

Majid گفتیا! ! معرکه بود! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira February 8, 2018 01:28 AM

افرین دوست وفادار

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:
  5198