آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 19 بهمن ماه 1396 = 08-02 2018

بی حرمتی به دختران خبرنگار در تبریز + فیلم

روزنامه شرق: نارضایتی‌ها از حل‌نشدن ممنوعیت ورود تماشاگران زن به استادیوم‌های ورزشی کم بود که حالا باید رفتارهای ناشایست با خبرنگاران خانم این حوزه را هم به بقیه حواشی اضافه کرد. بانوان خبرنگار اگرچه تا پیش از این نیز برای پوشش خبری مسابقات با مشکل حضور در سالن‌ها مواجه بودند؛ اما فینال رقابت‌های لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور در تبریز، جایی بود که بی‌احترامی و بی‌توجهی به آنها به اوج خود رسید.

دومین دیدار از فینال لیگ بسکتبال، سه‌شنبه بعدازظهر در شرایطی بین تیم‌های شهرداری تبریز و مهرام برگزار شد که دو خبرنگار زن روزنامه‌های ورزشی آسمان آبی و گل، به دست مأموران یگان ویژه، ابتدا از سالن بیرون و سپس در اقدام عجیبی در اتاقی محبوس شدند. این برخورد غیراخلاقی در حالی با این خبرنگاران صورت گرفت که آنها طبق روال همیشگی، با هماهنگی فدراسیون بسکتبال و باشگاه‌های مربوطه، از تهران به محل مسابقات اعزام شده بودند.

سعیده فتحی، خبرنگار روزنامه آسمان آبی، می گوید: هر کاری کردیم، در باز نشد تا بیرون برویم. حتی یک نفر از کارمندان اداره ورزش تبریز نیز آمد و به او گفتیم در را روی ما قفل کرده‌اند؛ اما او کاری نکرد. فقط از پنجره بالای اتاق به ما چای داد و رفت. ما هم تا آخر بازی در اتاق زندانی بودیم و بعد آمدند در را باز کردند».

خبر قفل‌کردن در روی این دو خبرنگار زن، در حالی به‌سرعت رسانه‌ای شد که فیلم آن نیز در شبکه‌های مجازی انتشار پیدا کرد. این فیلم که از سوی خود این خبرنگاران گرفته شده، نشان می‌دهد که در روی آنها قفل شده است. (فیلم زیر)

تقصیر گردن قفل افتاد!

این فیلم بازتاب منفی زیادی را بین مردم به دنبال داشت و فدراسیون بسکتبال را مجبور به واکنش کرد؛ واکنشی غیرمنطقی که تنها صورت‌مسئله را پاک کرد. فدراسیون بسکتبال که در این بیانیه تلاش کرده خود را در این موضوع بی‌تقصیر نشان دهد، اعلام کرده قفل در ایراد داشته و به همین دلیل روی این دو خانم قفل شده است.




www.youtube.com/watch?v=Pq523Ih4bFs

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: