آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 21 بهمن ماه 1396 = 10-02 2018

تهدید توخالی سرکرده سپاهی علیه اسراییل

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز از همین نقطه می توانیم همه پایگاه‌های آمریکا در منطقه را نابود کنیم و جهنمی برای صهیونیست‌ها ایجاد کنیم.

به گزارش تسنیم، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه ظهر امروز در همایش هم‌اندیشی میهمانان خارجی شرکت کننده در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه پیروزی‌های بسیار برای جهان اسلام در پیش است، تصریح کرد: ما یک امت و سرنشین یک سفینه هستیم، پیامبر(ص) و قرآن ما یکی است و دشمنان و اهداف واحد داریم و اطمینان داریم که به پیروز بزرگی دست می یابیم، سختی ها را پشت سر گذاشته و امروز نوبت دشمنان است، آنها را در هر نقطه‌ای دنبال می‌کنیم مگر اینکه جهان اسلام را ترک کنند.



علی February 10, 2018 08:36 PM

حاج حسین منظور شما از جهان اسلام همین سنی ها هستند که در کشور ما حق داشتن مسجد در شهرهای بزرگ ندارند و روزی هزاران بار روی منابر به خلیفه های آنها توهین میکنید ؟ و همین الان هم تعداد زیادی شون در زندانهای شما محبوسند ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی February 11, 2018 02:13 AM

یادمه مرحوم پدر خانمم که از کارمندان اولیه شرکت نفت بود وقتی در دوره انقلاب مرگ بر آمریکا و انگلیس و را می‌شنید می‌خندید و یک مثل قدیمی رو تکرار میکرد می‌گفت حکایت جنگیدن این جماعت حکایت کون لخت و شمشیر بازی است

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid February 11, 2018 04:09 AM

منکه از این تهدید سردار منگل حالت دل پیچه گرفتم وای به اسرائیل پوشالی
انقلاب پابرهنه های خمینی تف به گور شده تمام شد
نوبت انقلاب سر برهنه های جوان ما یعنی دختران و زنان هم دوش با مردان در چشم انداز میباشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: