آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 25 بهمن ماه 1396 = 14-02 2018

به آرزوی برگزاری رفراندوم نخواهید رسید

هرگز اجازه نمیدهیم سفره انقلاب را از جلوی ما با دستاویز رفراندم برچینند

احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران گفت: سخنان اخیر رئیس‌جمهور برای بدخواهان انقلاب آن‌قدر شیرین بود که تبدیل به تیتر اول بی‌بی‌سی شد. امیدوارم رئیس‌جمهور سخنان خود را اصلاح و دشمنان را مأیوس کند، چراکه روشن است این سخنان در مسیر وحدت نیست.

وی گفت: بنده به شبکه‌ دولتی ضد اسلامی، ضد ایرانی و به ضدانقلاب فراری که دلخوش به برخی اظهارنظرها شده‌اند می‌گویم که آن‌ها هرگز به آرزوی خود برای رفراندوم و همه‌پرسی عمومی نخواهند رسید. وی بابیان اینکه این جریان می‌خواهد سفره اسلام، ولایت‌فقیه را با رفراندوم جمع کند، به اصل 177 قانون اساسی اشاره کرد و افزود: رؤیای ضدانقلاب در این زمینه هیچ‌گاه محقق نخواهد شد و اسلام و اهل‌بیت در این کشور ماندنی است.




نسل بیدار February 14, 2018 01:42 PM

جریان رفراندوم در جمهوری اسلامی هم مرا کشته آن هم از خنده * این هم از بی‌ عرضه بودن اپوزیسیون خارج از کشور است که این بحث بی‌ مزه افتاده دست آخوند‌ها برای سر کار گذاشتن مردم*

مثل این می‌‌ماند که یک چاقو کشی‌ وارد یک محله شود و همه خانه‌ها را غارت کند و هر چه مردم دارند را بدزدد و چند نفر را در خانه‌های خود زندانی کند و چند نفر را در محله به قتل برساند و سپس مردم محله را جمع کند و بگوید می‌‌خواهم یک رفراندوم بر پا کنم که بگویید مرا دوست دارید یا نه؟

حالا گیریم که در جمهوری اسلامی رفراندوم هم کردند و فردا هم گفتند ۱۰۰% مردم به ما رای دادند * که چه؟ همه چیز درست می‌‌شود؟ مسخره بازی است وقتی‌ که آخوند از رفراندوم صحبت کند * آخه آخوند الاغ سوار که حالا از بد روزگار ماشین ضدّ گلوله سوار می‌‌شود اما هنوز همان الاغ سوار است کجا و رفراندوم کجا؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: