آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 فروردین ماه 1397 = 25-03 2018

دریاچه ارومیه؛ بروز فاجعه طوفان نمک + فیلم

همزمان با وزش تندباد شدید در آذربایجان شرقی، توفان نمک در ساحل خشک شده‌ شرقی دریاچه ارومیه به وجود آمده است. گفته می‌شود توفان نمک که از دریاچه ارومیه بلند شده، بخشی از باغ‌وحش ارومیه را تخریب کرده است. توفان دسترسی به اینترنت و موبایل در تبریز را نیز مختل کرده است

این توفان سبب شده تا درختان شکسته شوند، تابلوها، پنجره‌ها، داربست‌ها، جرثقیل‌ها، بالابرها و حتی بعضی از شیروانی‌های ساختمان‌ها روی زمین بیفتند.

واکنش کاربران ایرانی به "طوفان نمک" دریاچه ارومیه

بزرگترین دریاچه شور جهان نه تنها خشک شد، بلکه فاجعه طوفان نمک را ساخت (فیلم زیر). کاربران ایرانی، این فاجعه را بسیار عمیق می خوانند. یکی از آنها می گوید: یه زمانی بهش میگفتن بهشت عدن روی زمین الان داره زیر یه تل نمک دفن میشه!". " یه زمانی درد اینو داشتیم که بزرگترین دریاچه شورآب جهان نمیره! الان ترس اینو دارم که آذربایجان کویر نشه!".

یکی دیگر می گوید: " زنگ خطری که از مدت‌ها پیش به صدا درآمده است: وزش تندباد، نمک دریاچه خشک شده‌ی ارومیه را به منطقه آورده و طوفان نمک به راه انداخته است."

​دیگری می گوید: " چندساله خودمون کشتیم،که دریاچه ارومیه نمکش بلند بشه قیامت محیط زیستی میشه…. خدا فقط رحم کنه"

یک کاربر دیگر می گوید: " قابل پیش بینی از سالیان پیش آذربایجان شرقی و غربی را در نوردید.این اتفاق منو یاد توییت یکی از این عرزشی ها انداخت. ایران را به یک زمین سوخته تبدیل خواهیم کرد و بهتون تحویل خواهیم داد!".




www.youtube.com/watch?v=ngVrODnDkZs

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



علی March 26, 2018 10:08 AM

این فیلم من را به یاد شعری از مشتاق علیشاه انداخت یک شب آتش در نیستانی فتاد این هزینه ای است که ملتی که ادعاهای بیهوده کرد و عنان خود را به دست مشتی درغگوی پلید با افکار پوسیده داد باید نسیم فروردینش طوفان نمک بشود اگر مردم به داد ایران نرسند این قوم یاجوج و ماجوج یکسره ایران را نابود خواهند کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام March 26, 2018 12:05 PM

ماموریت آخوند اتیوپی کردن ایران است بیدار شویم قبل از اینکه برای ابد به خواب رویم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: