آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 25 بهمن ماه 1396 = 14-02 2018

ایجاد فضای خصمانه‌ علیه نتانیاهو در اسرائیل

نتانیاهو مظنون به دریافت رشوه در قالب جواهر، مشروب و سیگار است

به گزارش رادیو فرانسه، به رغم خطر پیگرد قضایی، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل با قاطعیت اعلام کرد که دورۀ صدارت خود را تا پایان ادامه خواهد داد. او گفت که اتهامات پلیس ارزش حقوقی ندارد. ایراد اتهام فساد به شکل رسمی و تحت پیگرد قرار دادن نخست وزیر، وظیفۀ دادستان کل اسرائیل است که هنوز در این مورد تصمیم نگرفته است.

روز چهارشنبه ١۴ فوریه/٢۵ بهمن، نتانیاهو در واکنش به فضای خصمانه‌ای که علیه وی شکل گرفته گفت: "به شما اطمینان می‌دهم: ائتلاف (دولت ائتلافی) محکم و باثبات است و هیچ برنامه‌ای برای انتخابات زودرس وجود ندارد. من تا پایان دوره، خدمت به مردم اسرائیل را ادامه خواهم داد".

پلیس اسرائیل به قوۀ قضائیه اعلام کرده است که مدارک کافی برای پیگرد قضایی بنیامین نتانیاهو وجود دارد و باید رسماً او را متهم کرد. اما این تصمیم در نهایت باید توسط آقای آویشای ماندلبیت دادستان کل اسرائیل اتخاذ گردد که شاید چند هفته‌ای طول بکشد.

دیشب - سه‌شنبه ١٣ فوریه – نتانیاهو در یک پیام تلویزیونی گفت که این توصیه‌های پلیس هیچ ارزش حقوقی ندارد. او به مردم اطمینان داد که دولت را تا پایان دورۀ قانونی رهبری خواهد کرد و در انتخابات آینده هم شرکت خواهد داشت.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: