آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 بهمن ماه 1396 = 17-02 2018

اردوغان به استفاده از سلاح ممنوعه متهم شد

کردها ترکیه را به استفاده از سلاح های ممنوعه در عفرین متهم کردند

یگان های مدافع خلق کردهای سوریه ارتش ترکیه را به استفاده از سلاح های ممنوعه در جریان عملیات جنگی در عفرین متهم کردند.

به گزارش اسپوتنیک، ریزان حدو، سخنگوی یگان های مدافع خلق کردهای سوریه ضمن اعلام این مطلب خاطرنشان ساخت:" ارتش ترکیه ضمن داشتن هواپیما هاف تانک ها و موشک ها از سلاح های ممنوعه طبق کنوانسیون های بین المللی از جمله بمب های ناپالم و گلوله های حاوی گاز کلر استفاده می کند".

پیشتر خبرگزاری سانا با استناد به جوان محمد،رئیس بیمارستان عفرین گزارش داده بود که روز 16 فوریه شش نفر از افراد دارای علایم خفگی به بیمارستان منتقل شده اند. به گفته وی آنها بر اثر استفاده ارتش ترکیه از مواد سمی آسیب دیده اند.



رضا.ف February 17, 2018 04:06 PM

زد و بندهای پشت پرده و نقشه گروهای متخاصم در سوریه نشون میده اردوغان با هماهنگی امریکا به عفرین حمله کرده تا بتونه به گروهای ارتش ازاد و احرار الشام که دارن با اسد میجنگن در ادلب برسه و اختلاف ترکیه و امریکا بر سر کنترل منبج و رقه هستش که ظاهرا اونم رفع کردن اینوطوری اسد از دو جبه ارتش دموکراتیک وارتش ازاد تحت فشار قرار میگیره از طرفی کردها الترناتیو ارتش ازاد رو خواهند داشت وهیچ وقت به سمت روسیه نخواهند رفت و امریکا با این بازی کثیف همیشه کردها رو دست خواهد داشت و کردها هیچ انتخاب دیگه نخواهند داشت! ! !بعید نیست کردها با فشار امریکا با یه شکست تشریفاتی عفرین رو تحویل اردوغان بدن و عقب نشینی کنند! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: