آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 21 اسفند ماه 1396 = 12-03 2018

تظاهر به بی‌ حجابی مصداق اشاعه فحشاست

صادق لاریجانی تظاهر به بی حجابی را همانند تظاهر به هر عمل حرام دیگر، نوعی اشاعه فحشا دانست و با اشاره به تصریح قانون به لزوم رعایت حجاب، خاطرنشان کرد: موضوعی که ریشه شرعی و قانونی دارد نباید مورد تشکیک قرار گیرد. حال ممکن است برخی جوان ها اشتباه کنند اما چرا افرادی که به نوعی در زمره خواص قرار دارند بر طبل دشمن می کوبند؟

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: این افراد گاهی استدلال های بسیار سخیفی دارند و می گویند درباره این موضوع رفراندوم برگزار کنید. در واقع سخن این افراد این است که حکومت اسلامی که خود بر اساس رفراندوم روی کار آمده و قوانینی را وضع کرده که در چارچوب شرع هستند، برای تجویز ارتکاب یا عدم ارتکاب یک فعل حرام رفراندوم برگزار کند!

آملی لاریجانی با بیان اینکه سایر افعال حرام نیز به همین شکل هستند و با یکدیگر تفاوتی ندارند، اظهار کرد: فردا ممکن است درباره مشروب فروشی ها، مجالس لهو و لعب، مراکز فساد و فحشا و ... نیز همین استدلال را مطرح کنند که این بسیار نادرست است.

یکی از مراجع تقلید نیز گفته: آنکه روسری خود را بر سر چوب کرده است نمی‌داند دارد با آیه «وَلْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَى جُیُوبِهِنَّ» مقابله می‌کند، اگر ما امر به معروف و نهی از منکر کنیم قطعاً بی حجابی از بین خواهد رفت.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در دیدار اعضای شورای حوزه علمیه استان مازندران به موضوع حجاب و مباحث پیرامون آن به ویژه در روزهای اخیر اشاره کرد و بیان داشت: آنکه روسری خود را بر سر چوب کرده است نمی‌داند دارد با آیه «وَلْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَى جُیُوبِهِنَّ» مقابله می‌کند، اگر ما امر به معروف و نهی از منکر کنیم قطعاً بی حجابی از بین خواهد رفت و همه علما نیز گفته‌اند که نهی از منکر چهار مرحله دارد، دو مرحله وظیفه مردم است و دو مرحله وظیفه حکومت؛ مرحله اول انزجار قلبی است، مرحله دوم قول یا فعل ظاهری است، یعنی فرد بی حجاب با همین چشم غره و نگاه بی تفاوت ما مواجه شود، اگر چنین فردی با بی اعتنایی و نگاه تحقیر آمیز مامواجه شود خود را جمع می‌کند.

آیت‌الله جوادی آملی ادامه داد: مراحل بعدی امر به معروف و نهی از منکر، وظیفه حکومت است که اگر مردم دو مرحله اول را انجام دهند اصلاً کار به دو مرحله دیگر و ورود حکومت به موضوع نمی‌رسد.

وی تأکید کرد: بدانیم که دشمن همواره در کمین است، ما الان در میدان مین هستیم و به برکت قرآن و اهل بیت علیهم السلام محفوظیم، وظیفه همه ما نسبت به اسلام این است که طبق این حدیث پیامبر رفتار کنیم که «الاسلام یعلو و لا یعلی علیه»؛ این جمله به داعیه انشاء القا شده است، یعنی بکوشید تا اسلام را بالا نگه دارید.


ادامه واکنش های هیستریک آخوندها

احمد خاتمی در مشهد: یک عمامه به سر برای دل خوشی چهار نفر گفته که حجاب اجباری نیست....این مسائل نیز به علت تبلیغی که دشمنان علیه حجاب کرده اند توسط چند زن و دختر بی توجه به حجاب که در خیابان انقلاب تهران کشف حجاب کرده اند آغاز شد و مدیریت این کار هم به دست یک زن فاسد است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی برای منکوب کردن اصل مساله حجاب، عبارت 'حجاب اجباری' را به کار برده و قصد دارند مملکت اسلامی را به هم بریزند.

احمد خاتمی روز جمعه در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا در مشهد افزود: همه مراجع و حتی کسانی که به دین آشنا هستند حجاب را در متن دین و از احکام و قوانین مسلم آن دانسته اند.

وی افزود: یک عمامه به سر که باید حافظ دین باشد در همین مشهد برای دل خوشی چهار نفر گفته است حجاب اجباری نیست در حالی که حجاب در اصل دین و غیرقابل انکار است.

حجاب از احکام دین است و ما آن را به کوری چشم مخالفان اجرا می کنیم چرا که انقلاب اسلامی زمینه اجرای احکام اسلام است.

این مسائل نیز به علت تبلیغی که دشمنان علیه حجاب کرده اند توسط چند زن و دختر بی توجه به حجاب که در خیابان انقلاب تهران کشف حجاب کرده اند آغاز شد و مدیریت این کار هم به دست یک زن فاسد است که یک میلیارد تومان از آمریکا گرفته و در پایگاه اینترنتی اش تبلیغ می کند زنان کشف حجاب کرده و فیلم و عکس برایش بفرستند.

احمد خاتمی در ادامه گفت: اینکه در یک اتاق یک مرد و زن نامحرم با یکدیگر باشند زمینه ساز و بستر گناه است، باید زن ها و مردها هر کدام در یک مکان مجزا فعالیت کنند. بحث تفکیک جنسیتی در مکانهای کاری یعنی بستر پاکی را فراهم کردن و اینگونه است که شخصیت بانوی مسلمان با عفاف رشد و تعالی می یابد.


نحستین واکنش خامنه ای به پدیده دختران انقلاب

اینکه ۴دختر فریب بخورند و روسری را بردارند، مسئله‌ای حقیر است... کار حرام، بزرگ و کوچک ندارد و آنچه حرام شرعی است، نباید به صورت آشکار انجام شود، زیرا شارع اسلامی بر حکومت تکلیف کرده مانع انجام حرام علنی شود.

خامنه‌ای امروز طی سخنانی با اشاره به آنچه "تبلیغات پرحجم دشمنان و هزینه‌های سرسام‌آور آنان برای اثرگذاری منفی بر مسئله حجاب" نامید، گفت: آن‌همه هزینه، فکر و تبلیغات کردند که در نتیجه آن چند دختر فریب بخورند و در گوشه‌وکنار روسری از سر بردارند و همه تلاش‌هایشان در این نتیجه کوچک و حقیر خلاصه شد که این، مسئله‌ای نیست اما آنچه بنده را حساس می‌کند، طرح مسئله «حجاب اجباری» از دهان برخی خواص است.

خامنه ای افزود: این عده که در میان آنها روزنامه‌نگار، روشنفکرنما و آخوند معمّم هم وجود دارد، همان خطی را دنبال می‌کنند که دشمن نتوانسته با آن‌همه هزینه در کشور به نتیجه برساند که ان‌شاءالله این کارشان نادانسته باشد.

رهبر با رد ادعای این افراد مبنی بر اینکه دستور امام راحل درباره حجاب زنان مربوط به همه‌ی زنان نبوده است، گفت: این حرف غلط است زیرا ما آن زمان بودیم و خبر داریم که امام بزرگوار در مقابل این منکرِ واضح که به‌دست پهلوی‌ها و دنباله‌های آنها در کشور ایجاد شده بود، همچون همه منکرات مثل کوه، محکم ایستاد و گفت حجاب باید وجود داشته باشد.

خامنه ای گفت: نظام اسلامی با فردی که در خانه خود و در مقابل نامحرم حجاب ندارد، کاری ندارد، اما کاری که در خیابان و در ملأ عام انجام می‌شود در واقع کار و تعلیم عمومی است و برای نظام برآمده از اسلام، تکلیف ایجاد می‌کند.

رهبر با ردّ حرف برخی افراد مبنی بر اینکه باید اجازه داد مردم خودشان حجاب را انتخاب کنند، گفت: این حرف را درباره همه گناهان اجتماعی می‌توان گفت؛ مثل آن که بگویند فروش مشروبات الکلی آزاد شود و هر کس خواست بخورد یا نخورد؛ آیا این حرف درست است؟

خامنه‌ای افزود: این کار خطای بزرگی است که برخی افراد برای ایجاد میل غلط و انحرافی به فرهنگ غربی به دنبال دور زدن قوانین هستند. باید جلوی هرگونه تخلف از سیاست‌های اسلامی گرفته شود و مسئولان باید کار را به نحوی پیش ببرند که اهداف اسلام تأمین شود نه اهداف دشمنان.




www.youtube.com/watch?v=N1NJFmy2hdk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Ira February 18, 2018 11:00 PM

ملایان فرزندان شما چه سر نوشتی بعد از مرگ حکومتتان دارند؟
فرار می کنند کجا؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام February 23, 2018 01:07 AM

الان همه ی دختران و زنان ایرانی به خصوص در شهر های بزرگ عملا بی حجاب شده اند و بی حجاب شدن در قیطریه حرکت بزرگی نیست این دختران باید در شهر ری و امامزاده حسن و جوادیه بی حجاب شوند اگر قرار است خود را به دست عوامل رژیم بسپارند بهتر است این کار را در جایی که تاثیر بیشتری دارد انجام دهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


یونس February 23, 2018 04:41 AM

و همچنین لعنت به مردمانی که فقط نظاره گر این سرکوبها هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


داریوش آریایی February 27, 2018 09:40 AM

گلبرگ موی خود پریشان میکند تو پریشانی، چرا؟
چون که زیباست و بی خار میشکنی آن را، چرا؟

گمان مکن دلخوش است پرنده ایی که در قفس نمی نالد
گر لالایی برای خیش میخاند صدایش میبری تو،چرا؟

بسته ایی بالهایش غرق خونش میکنی
زوزه کشان به این طرف،آن طرف میخزی خوب چرا؟

تو ای اهریمن صفت روزی زمین گیر میشوی
گر نگیرند دست بهر یاری نگویی آنگاه ،که چرا؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Fada February 27, 2018 11:06 AM

باید به حال مملکتی که با یک روسری برداشتن امنیتش به خطر می‌افتد گریست

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی February 28, 2018 11:45 AM

ملت ما تا روزی که تکلیف خودش را با دین مشخص نکند هیچ گشایشی در کارش پیدا نخواهد شد و مثل خر خراص حول محور باطل حرفهای ضد و نقیض اسلام و بزرگانش از قرآن و پیغمبر و امام و خلفا و سایر بزرگان دین بگیر تا پیش نماز یک لا قبای مسجد محله یا بچه بسیجی های محل که همه هم خود را نماینده خدا می‌دانند می‌چرخد و لا جرم به جایی نخواهد رسید و هر روز اوضاع بدتر از دیروز خواهد شد و تنها را نجات تا دیر نشده بالا آوردن این اعتقادات پوچ و مهمل است و فرستادن دین به مساجد و کوتاه کردن دستش از مقدرات جامعه چیزی مثل رنسانس

گزارش یا اعتراض به این نظر


iran-e-azadi khah February 28, 2018 11:45 AM

اصلاح طلب اصول گرا دیگه تمومه ماجرا
دختران مبارز افتخار افرین ایران زمین
زمانیکه ما شروع به مقابله با این دد منشان اسلحه بدست سواره یا پیاده کردیم همسرانمان با ترس ولرز خواهش میکردند که (بکش جلو )منظورشان روسریمان بود ومیگفتند (من حوصله این کثافت ها را ندارم) بهرصورت انقدر کردیم تا جامعه بانوان ایران به این مرحله از خود گذشتگی برای رویارویی با این اجنبیان شده اند اما از مادر بزرگ خود بشنوید با طناب های پوسیده افراد (اصلاح طلب رفراندم طلب ! استمرار طلب )به چاه نروید همینطور که میدانید از خود گذشتگی شما توسط اصلاح طلبان اعزامی مصادره به مطلوب می شود و تمام فعالیت های شما را به حساب کمپین خود میگذارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران February 28, 2018 11:51 AM

اگر بفرض حکومت داری 100 اشکال است وخانمها فقط به حجاب اجباری معترضندواگر کاسپینی ها فقط به عدم پرداخت پول خود معترضند واگر کارگران فقط به عدم پرداخت حقوقشان معترضند این حرکت نشاندهنده انست که این اقشار 99 اشکال را تایید میکنند وفقط بیک حرکت حکومت معترض میباشد ! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ghasem February 28, 2018 01:14 PM

این روباه مکار دیگه کجا بود تا به حال که اختلاس و دزدی و رشوه خواری اقتصاد این مملکت آخوند زده را نابود کرده ایشان به خود زحمت دادند که محکوم کنند و بگویند مردم با دزدان برخورد کنند حالا که چند خانم به عنوان اعتراض کشف حجاب کردند سر وکله این سلطان شکر پیدا میشه و در خواست بر خورد می کند اگر خفهخون می گرفت خیلی بهتر بود مرگ بر حکومت آخوندی و مرگ بر این آخوندکهای دلقک و دزد که خجالت هم نمی کشند از گفتن این اراجیف

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین February 28, 2018 02:06 PM

مرجع تقلید شیعیان گفت: اموری در اسلام مانند دزدی، رشوه‌خواری و بی‌حجابی ممنوع است، اما اگر فردی در ملاعام اقدام به انجام این امور ممنوع کند هم مردم و هم حکومت باید با آن برخورد کند
منظورتان اینست که اگر این امور نامبرده بالا را مخفیانه انجام بدهیم شرعی و جایز است؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


manam Babak March 1, 2018 12:48 AM

مرگ بر ملا ، ملا زاده، و ملا پرست باید از شر این ملایان دزد و قاتل خالص کنیم خودمون را

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار March 1, 2018 10:23 AM

آنهائی که مدام از برگزاری رفراندوم و اصلاحات در جمهوری اسلامی سخن می‌‌گویند در جنایات این رژیم شریک هستند * چه چیز این رژیم قابل اصلاح است؟ قوانین عصر حجر‌ی که از قرآن بر گرفته‌اند یا افکار پوسیده و خبیث و واپسگرائی که دارند؟

آیا زمان آن نرسیده که در کنار زنان خود بایستیم و از حقوق آنها دفاع کنیم؟ آیا لیاقت مادر و خواهر و زن و دختران ما این است که آنها را به زور کشان کشان ببرند و هزار بلا بر سر آنها بیاورند؟

تا کی‌ می‌‌خواهیم به روی خود نیاوریم و در این حماقت و ننگ تاریخی‌ اسیر بمانیم؟

همه ما ایرانیان با این سکوت و بی‌ تفاوتی‌ آبروی ایرانیت را که در جهان بردیم هیچ آبروی بشریت و بشر بودن را هم بردیم با این رفتار زشت تحمل و بی‌ تفاوتی‌ که از خود نشان می‌‌دهیم * اگر ستار خان زنده بود تًف به صورت من ایرانی‌ می‌‌انداخت و می‌‌گفت غیرت نداری

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش- صبحی March 8, 2018 02:50 PM

آقای خامنه ای بعنوان رهبر مسلمین شیعی که تعدادش به یک میلیون هم نمیرسد، با دایر کردن شهرنو اسلامی وفاحشه خانه صیغه ای در شهرهای مقدس ونیمه مقدس که توسط علم الهدی و رئیسی ودیگر ملایان اداره شود وبرای اسلام و علمای اسلام پول ساز ومنفعت آور باشد هیچ مشکلی ندارد، اما برادشتن روسری را چنان حرام میشمارد که گوئی طرف جنایت کرده است آقای خامنه ای با عمل لواط توسط سعید طوسی ودیگر مداحان متجاوز به زنان شوهر دار مشکلی ندارند ، اما روسری برداشتن دختران ایرانی را حرام میدانند این سخنان خامنه ای و خمینی ودیگر ملایان بطور قطع ویقین در کیفرخواست محاکمات ملی آنها، چه مرده وچه زنده باید ثبت شود تا جائی برای گریزاز آن نباشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور March 8, 2018 03:49 PM

همواره هر وقت رژیم آخوندی مواجه با مشکلات بزرگ میشود سعی میکند با پیش کشیدن مسئله ی حجاب خواسته های دیگر مردم را به این موضوع منحرف کند اما مثل اینکه اینبار این موضوع نمیتواند برای رژیم مثل دفعات گذشته میوه ای به بار آورده و خودش هم به مشکلات دیگر خواهد افزود

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهران شجاع March 8, 2018 04:12 PM

درود بر بانوان شجاع ايران كه پوزه رژيم ملايان را به سنگ كوبيدند اى كاش تعداد اين بانوان دلير به صدها و هزاران نفر برسد تا ملايان و مزدورانشان از غصه دق كنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ensane azad March 9, 2018 12:26 PM

آخوند را باید سر تیر جراغ برق آویزان کرد و زنده زنده به آتش کشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی March 9, 2018 04:01 PM

احمد خاتمی در مشهد مزخرفاتی را برزبان رانده است که شامل حال خانواده خودش میشود این آخوند پلید گفته است، مدیریت حرکت دلیردختران وزنان ایران زمین را یک زن فاسد برعهده دارد صرفنظر از پرت وپلاگوئیهای این مردک جنایتکار، باید ازاو پرسید فاسدترازهملباس شما که درمشهد وجنده خانه های متعدد دایر کرده فرددیگری سراغ دارد؟ فاسد از فلاحیان ومداخان اهل بیت وقاری قرآن بیت رهبری میتوان سراغ کرد؟ دختران وزنان این سامان که روسری اجباری ازسربرداشتند ولرزه به اندام مجموعه حاکمیت شما فاسدان تاریخ انداختند پاکدامنانی هستند که نماد اجبارراازسربرکنندند تا دنیا را متوجه ماهیت نظام فاسد وجبار اسلامی بنمایند

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid March 9, 2018 06:42 PM

کشتی انقلاب پا برهنه های خمینی اخ و تف به گور شده بعد از ۴۰ سال به لجن نشسته
پیش به سوی انقلاب سر برهنه ها با پیش گامی زنان غیور ایرانی
چهار شنبه سوری روز آتش زدن چادر این پوشش ننگین است

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahab March 12, 2018 03:13 PM

درود هم وطنم
اینکه از بالا تا پایین حکومت به حجاب چند بانو میپردازند نه از اینکه میترسند اینها این چند بانو را به راحتی سرکوب میکنند اما یکصد ۱۰۰ شهر مرگ بر دیکتاتور گفتند اینها نشنیدند یعنی به منافعشان زیان میرساند چند بانو را میتوانند بگویند اینها چند بانو بودند اما یکصد شهر را هر دروغی بگویند مردم به اینها میخندادند بی شرمی نزد اخد نهایت ندارد !

گزارش یا اعتراض به این نظر


آذری March 12, 2018 04:18 PM

ما هم میگوئیم؛ کسانیکه عبا و عمامه میپشوند؛ به مصداق قواد هستند وبه مثل ولده زناهائی میمانند که با مادر و خواهر خودشان همبستر شده اند و حتی آنها را به غیر مسلمان فروخته اند اگر قرار است هر آخوندی تفسیر خودش را داشته باشد؛ چرا ما تفسیر خودمان را از آنها پنهان بکنیم مگر اینها در حوزه های علمیّه آن کار را با هم نمیکنند نمونه مفعولشان همین خامنه ای گجستگ است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: