آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 24 فروردین ماه 1397 = 13-04 2018

حمله برخی اصلاح طلبان به دختران انقلاب و مردم

سایت دماوند: برخی از اصلاح‌طلب همزمان با اعلام وفاداری مجدد به نظام، به دختران انقلاب و سفرهای خارجی مردم حمله کردند

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی: «من اعتراض اخیر دختران را بیشتر یک نوع لجبازی می‌بینم، لجبازی با کسانی که کشور را اداره می‌کنند و انعکاس نارضایتی‌های دیگری است که در مسائل اقتصادی و سیاسی و فرهنگی وجود دارد. بالاخره حجاب یک قانون در کشور ما است و این روش، روش اعتراض صحیحی نیست.»

مصطفی تاجزاده، عضو جبهه مشارکت: «اعتراض دختران خیابان انقلاب را کاملا مدنی می دانم اما معتقدم بهتر بود این اعتراض در چارچوب قوانین موجود صورت می گرفت تا بصورت گسترده‌تر و بدون هزینه ادامه پیدا کند. مثلا باداشتن حجاب، روسری را علم می کردند. تداوم شعار “رای من کو” درسال ۸۸، احقاق حق این دختران برای آزادی حجاب است.»

سعید لیلاز، تحلیلگر سیاسی – اقتصادی اصلاح طلب: «تلاطم کنونی در قیمت دلار ادامه فتنه ۹۶ است. اصلاح طلبان آماده همکاری با حکومت هستند. در سال ۱۳۹۶ حدود ۱۱ میلیون ایرانی به خارج سفر کردند که اگر سفرهای زیارتی و کاری را از آن کسر کنیم حدود ۷ میلیون نفر فقط برای سفرهای تفریحی به کشورهای خارجی و عمدتا همسایه رفتند. این ۷ میلیون نفر بیش از ۱۴ میلیارد دلار مصرف ارزی داشتند. خب این مصرف ارزی در بخش سفر با درگیری کشور با آمریکا همخوان نیست و باید کنترل شود.»



شهنام April 13, 2018 11:22 AM

خوب احمق نادان اگه مردم ایران در انتخاب لباس آزاد بودند و تفریح معمولی هم غیر قانونی نبود که برای عقده گشایی راهی خارج نمیشدند! به لباس و شراب و کباب مردم کاری نداشته باشید و پول ایران را صرف ترور نکنید ایران یکساله سنگاپور میشود البته بیماری حماقت شما جانوران آدمکش فقط با مرگ درمان میشود و بس

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش- صبحی April 13, 2018 02:55 PM

نکته جالب اظهارات آقایان کرباسچی - سعید لیلاز - وتاجزاده یک ماهیت کلی دارد اینست که ما دریوزگان وگدایان قدرت سیاسی هستیم وبرای رسیدن به این خواسته اگرلازم باشد کفشهای آقا سیدعلی ومکارم وغیروذالک روهم جفت میکنیم وبه پای بوسی شان هم میرویم من معتقدم هرگونه تصوردیگردرمورداین حضرات وهمفکران وهم حزبی ها وهم اندیشان این جماعت هیچ معنائی بجز خودفریبی وبه ترکستان زدن ندارد چرا؟ برای اینکه این آقایان درسال 76بهمراه سیدمحجمد خاتمی وکروبی وهاشمی رفسنجانی وناطق نوری وخیلی ازملاهای دیگرمثل عبدالله نوری وکذاوکذا توانستند بایک رای چشم گیروبی غل وغش قوه مجریه ومقننه کشوررادراختیاربگیرند الان باید بجای طرح چنین مسائل سخیفی که مبارزات زنان این سرزمین را بزیر سئوال ببرند، لازمست بگویند درآن دوران هشت ساله چه کردند وخروجی عملکرشان بجز احمدی نژاد چه بود؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: