آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 11 اسفند ماه 1396 = 02-03 2018

"موشک‌ شکست ناپذیر" پوتین؛ واکنش پنتاگون

پس از سخنان پوتین درباره "موشک‌های شکست ناپذیر" روسیه، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که کاملا برای مقابله با سلاح جدید روسیه آمادگی دارد.

راشا تودی گزارش داد، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد: ما از اظهارات ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه غافلگیر نشدیم. مردم آمریکا باید مطمئن باشند که ما کاملا آماده مقابله هستیم.

«رابرت سوفر» معاون وزير دفاع آمريکا در این باره گفت: روسيه بايد بداند که حمله هسته‌اي حتي محدود، اين کشور را به هدف‌هايش نمي‌رساند اما باعث تغيير اساسي ماهيت مخاصمه خواهد شد و هزينه غيرقابل محاسبه‌اي براي مسکو خواهد داشت.

پوتین روز پنجشنبه در سخنرانی سالانه خود از پیشرفت بزرگ در تکنولوژی ساخت و ارتقای موشک‌های بالستیک این کشور خبر داد که هیچ یک از سامانه‌های پدافند جهان نمی‌توانند مانع آنها شوند.

وی گفت که به خروج واشنگتن از معاهده دفاع موشکی از طریق ارتقای جدیدترین انواع سلاح‌های استراتژیک پاسخ خواهد داد.

رئیس جمهور روسیه، عقب افتادگی را تهدیدی جدی برای این کشور دانست و گفت باید بر آن غلبه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنرانی سالانه خود خطاب به پارلمان این کشور گفت: عقب ماندگی تهدید اصلی و دشمن ما است. اگر وضعیت را تغییر ندهیم، ناگزیر آن را تشدید خواهیم کرد.

پوتین گفت: این عقب ماندگی همانند یک بیماری مزمن شدید است که به طور خستگی ناپذیر بدن را از درون تضعیف می کند و از بین می برد.

به نقل از رئیس جمهور روسیه، لازم است که قدرت خلاقانه او نوآوری های ارائه شود که هیچ چیز جلودار آن نباشد.



آتش و آرام March 2, 2018 12:01 AM

خواهشمندم اگر کسی میداند نِگرش پوتین از عقب افتادگی ویا عقب ماندگی چیست، در اینجا توضیح دهد
با سپاس فراوان

گزارش یا اعتراض به این نظر


omid March 2, 2018 11:06 AM

منظورش این که دوران کمونیستی و تشکیلات حزبی و سر سپردگی باید دوباره احیا بشه و خودش بشه استالین! جناب پوتین اون دوران گذشته است ما فکر میکردیم آخوندا نفهمند ! آخوندا هم میخواهند برگردند به دوران خمینی که حاصلش ۳۹ سال چیزی جز نکبت تاریخی برا مردم نداشته است مردم روسیه و مخالفین سیاسی دولت شما با سیاستهای قدرت طلبی شخص شما مخالف هستند مردم ایران و کل خاور میانه کشتار شما را فراموش نمیکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak March 2, 2018 11:30 AM

همانگونه که میدانیم این بازی کردن با آتش توسط پوتین مصرف داخلی دارد که با یک ترفند تازه برای بار چهارم رئیس جمهور شود ، اگر نه او میداند که از طرفی با این بمب های اتمی که موجود است میتوان کره زمین را بیش از دوبار کاملا نابود کرد و از طرف دیگر هم میداند که بدون جنگ و جدال تنها با مبارزه اقتصادی روسیه تجزیه شد
"حال تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل"

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام March 2, 2018 11:42 AM

عقب افتادگی یعنی‌ اینکه به جای اینکه مثل چین با آمریکا معامله کنن و ثروتمند بشن با آمریکا در افتادن و به خاک سیاه نشستن عقب موندگی یعنی‌ این و عقب مونده هم خودشه و از پوتین هم عقب مونده تر رژیم جمهوری اسلامیه که با طناب یه عقب مونده رفته تو چاه! همه ی چرندیاتی اهم که راجع به موشک اله و جنگ افزارای بله تلاوت کرده چیزی نیست جز یه مشت بلوف اگه همچین چیزی داشتن نشون میدادن تو یه مانور یا چیز دیگه ولی کار روسیه بدبخت به اونجا رسیده که رئیس جمهورش مثل احمدی‌ نژاد به خالی‌ بستن افتاده

گزارش یا اعتراض به این نظر


jamshid March 2, 2018 01:31 PM

این همان درماندگی از تمدن و عقده ی نداشتن دوست که به تروریسم پایان می یابد است

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی March 3, 2018 01:54 AM

وقتی بودجه نظامی آمریکا هشتاد درصد بودجه نظامی در جهانه و بیست درصد سهم بقیه دنیاست چه چیز ممکنه آمریکا رو تهدید بکنه ؟ این که در آمریکا مشکلات اجتماعی و اقتصادی وجود داره یک حقیقته که ناشی از نظام سرمایه داریه ولی مطمئن باشید سیم ثانیه نسخه هر قدرت نظام را خواهد پیچید و متاسفانه بسیاری از مشکلات امروز دنیا از همین تک قطبی شدن نشأت میگیرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: