آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 18 اسفند ماه 1396 = 09-03 2018

تهران؛ خانه‌های میلیاردی را چه کسانی می‌خرند؟

معاملات مسکن در دوماه پایانی سال تقریبا به اوج خود رسیده است؛اتفاقی که همزمان با تغییر سال نو و البته گمانه زنی ها درباره آینده این بازار در سال آینده جنبش و جوش بیشتری در این بازار راه انداخته است.

به گزارش خبرآنلاین، اگرچه برخی گزارش ها حکایت از آن دارد که تقاضا برای واحدهای به اصطلاح نقلی و کوچک در بازار معاملات مسکن بیش از سایر متراژهاست، اما بازار آپارتمان های میلیاردی یا به اصطلاح لاکچری هم این روزها تکان خورده است.

آپارتمان های میلیاردی که اغلب در شمال شهر تهران قرار دارند، این روزها از فایل مشاوران املاک بیرون آمده و در سایت های خرید و فروش به نمایش درآمده‌اند.املاکی های شمال تهران البته فقط به سایت های خرید و فروش بسنده نکرده و در شبکه های اجتماعی هم فعالند.هرچند تبلیغات سنتی مثل پخش تراکت هم رواج دارد.

تنوع قیمت ها در متراژ ها و محله های مختلف شمال شهر قابل قیاس با هم نیست؛مثلا یک واحد آپارتمان 80 متری 2 خوابه با 2 پارکینک در محله اقدسیه متری 12 میلیون تومان نرخ گذاری شده ،اما در همین متراژ در اقدسیه محله سپند متری 19 میلیون نرخ گذاری شده است.

این تفاوت قیمت به دلیل مشتقات مختلفی است که همراه با آپارتمان معرفی می شود؛از متریال اروپایی و مشاعات اختصاصی گرفته تا به قول املاکی ها فول فرنیش(مبله). برخی از این آپارتمان های لاکچری علاوه بر مشاعات اختصاصی سالن سینما 6 بعدی،سونا و استخر درون آپارتمان هم جز آپشن ها معرفی می شود.

مثلا برای یک واحد آپارتمان 310 متری در محله فرمانیه که 35 متر تراس شمالی،3 اتاق مستر،سوییت مجزا،3 پارکینگ،استخر و سونا دارد و در باغ 1200 متری بنا شده،قیمت 6.5 میلیارد تومان اعلام شده است.

آپارتمانی با متراژ 135 متر در محله نیاوران که 2 خوابه و در 1500 متر زمین،2 لاین آسانسور و پارکینگ سندی معرفی شده نیز 2میلیارد و 100 میلیون تومان نرخ گذاری ده است.

آپارتمانی هم در بین تبلیغات تراکت های محله تجریش با متراژ 266 متر معرفی شده که آپشن آن سند شاهنشاهی است و هر متر 10.5 میلیون تومان است!

در محله انردزگو آپارتمان متری 10.5 میلیون تومان اعلام شده و در محله نیاوران این نرخ 11 میلیون تومان است.

از بازار خرید وفروش این آپارتمان های لاکچری اطلاع چندانی در دست نیست، اما مشاوران املاک می گویند،در دوماه گذشته بازار خرید و فروش این آپارتمان ها هم از رکود خارج شده است.

به گفته آنها یکی از دلایل بیشتر شدن معامله این آپارتمان ها افزایش نرخ ارز است.آنها می گویند،صف فروش البته بیشتر از خرید است.



شهنام March 9, 2018 01:18 PM

میلیاردرها ! که البته اکثرا آخوند زاده های کثیفی هستند که با دزدی اموال ملت میلیلردر شده اند و جز دزدی و کثافتکاری هنری ندارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان March 9, 2018 02:08 PM

البته طبق روال همیشگی پس از افزایش نرخ ارز در ایران قیمت ملک و آپارتمان نیز همسو با نرخ دلار بالا رفته! اما در حال حاضر بدلیل آنکه قیمت ارزهای معتبر جهانی به سقف خود نرسیده اما از سوی دیگر قیمت املاک و دیگر اقلام به سقف رسیده و دیگر امکان افزایش آن وجود ندارد! در واقع سقف نرخ دلار در ایران شاید تا هر دلار برابر باشد بین بیست هزار تومان تا سی و پنج هزار تومان باشد که دولت با تزریق دلار روزانه تا شش خط یا شش میلیون دلار در بازار از طریق صرافیهای عامل خود اینگونه نرخ ارزهای بین المللی را بطور مصنوعی پائین نگاه داشته! اما خریداران املاک و آپارتمانهای میلیاردی در شمیرانات فقط کسانی هستند که یا پدران آنان و یا خودشان دارای قدرت مافیایی در رژیم جهنمی اسلامی هستند! به باور ما این قیمتهای اعلان شده املاک در این خبر کاملا سوری و نوعی تبلیغات کاذب است

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی March 9, 2018 03:19 PM

درمتن خبرنیامده است که شتاب درفروش خانه های میلیاردی شمال شهرریشه درچه اتفاقاتی دارد فروش خانه های میلیاردی درشمال تهران ولواسانات ناشی ازوضعیت سختی است که گریبان رژیم راگرفته وهرلحظه دامنه آن گسترده ترمیشود سرکردگان ریز ودرشت رژیم اسلامی که با پولهای دزدی ورانت های املاک نجومی صاحب املاک آنچنانی شده اند حال بفکرفرار وجان بدربردن ازجهنمی هستند که دارندجلو چمشان میبینند علی اکبر صالحی ملک ۹ میلیاردی را ۶ میلیارد تومان میفروشد تا درزمان مناسب فلنگ را ببندد وفرار کند با یک بررسی سرانگشتی میتوان دریافت که دروضعیت اقتصادی امروز فقط کسانی میتوانند املاک میلیاردی خریداری نمایند که طنابشان به قلاب حکومت ولایت فقیه متصل است کسانی که درفردای ایران باید پاسخگوی دزدیها واختلاسهای میلیاردی باشند دارند میفروشند تا شاید رها شوند، اما شدنی نخواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


آتش و آرام March 9, 2018 05:28 PM

هم میهنان گرامی
به هیجگونه خانه ویا زمین خریداری نکنید اینها زمینهای مصادره ای میباشند که پس از برانداختن رژیم سروکله صاحبان راستین پیدا خواهند شد از صاحبان زندانیان کشته شده گرفته تا صاحبان اشخاصی که در بیرون از ایران زندگی میکنند و مالک هسته ای زمین میباشند، باید زمین ها را رها کرده و به صاحبان اصلی برگردانده شوند همچنین زمین های دولتی و منابع طبیعی بگذارید که این گونه داد و ستدها در میان خودشان رخ دهد زیرا اینان برای زمین پولی پرداخت نکرده اند واگر آنرا بفروشند یعنی دزدی روی دزدی و کسانی که با زور بازوی خودشان درآمد خرید خانه و یا زمین را تامین کرده اند، سرشان کلاه بسیار بزرگی خواهد رفت
آیا انگیزه فروختن زمین گریز این اشخاص نمیباشد؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: