آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 19 اسفند ماه 1396 = 10-03 2018

اقدام هولناک اسید پاشی و سقوط خودرو به دره

کارآگاهان پلیس استان گلستان درتعقیب دو مرد ناشناس هستند که دراقدامی هولناک به‌صورت یک زن در گردنه‌های «خوش ییلاق» اسید پاشیده وگریخته‌اند.

به‌ گزارش روزنامه «ایران»، این واقعه روز پنجشنبه 17 اسفند در گردنه خوش ییلاق جاده شاهرود به آزاد شهر در استان گلستان رخ داد.دراین ماجرای هولناک دو مرد ناشناس به روی زن جوانی اسید پاشیدند.

این درحالی بود که هنگام اسید پاشی کنترل خودروی آنها از دست‌شان خارج شد و‌ به دره سقوط کرد.

زن جوان که از شدت اسید پاشی تمام اعضای بدنش سوخته بود، دقایقی بعد با اورژانس و پلیس تماس گرفت و از امدادگران کمک خواست. پس از انتقال زن جوان به بیمارستان، تیمی از پزشکان عملیات درمانی وی را آغاز کردند.

هنوز از سرنوشت دو مرد اسید پاش و انگیزه این اقدام هولناک آنها اطلاعی دردست نیست.



علی March 9, 2018 06:11 PM

متاسفانه ملت ما اینقدر بی شخصیت و بی معرفت و ترسو شده اند که برای مبارزه نمی‌کنیم برای بدست آوردن چیزی که دوست داریم بسکه هیولا ها و درنده ها بر ما حکومت کردن خودمان هم هیولا وش شده ایم و مثل شغال در باغ انگور هر چه توانستیم میخوریم و مابقی را پای مال میکنیم مسخ شدیم نه عشق را می‌فهمیم و نه راه و رسم مبارزه را بلدیم و ارزشی برای هیچ چیز قایل نیستیم نه زیبایی نه قدرت و نه عشق فقط خودمان را میبینیم وانچه دلمان می‌خواهد و با این بساط فردایمان سیاهتر و تاریک تر از دیروز و امروزمان خواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام March 10, 2018 10:25 AM

امیدوارم این اسید پاشان داعشی ته همان دره به درک واصل شده باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آتش و آرام March 10, 2018 01:13 PM

هم میهن گرامی علی،
با دیدگاه شما سراسر همفکر هستم سختی اینجاست که مردم ایران اعتیاد به مواد مخدر از هر گونه دارند شمار آنها کم نیستند و بیشترین معتادین در جوانان میباشد خمینی پس از برروی کار آمدن تریاک را آزاد کرد وهدف آغازین هم همین بود که مردم معتاد شده و سرگرم به خود شوند و نتوانند پیرامونشان را ببینند ومردم پروانه آزادی اعتیاد را خود دستنوشت و پیشکش رژیم کرده اند وبدینگونه اجازه دادند تا این رژیم به انگیزه پلید خود برسد اکنون ازبرای اعتیاد جوانان نای برای جنگیدن نیست همانگونه که میبینیم شورش کارگری برجای مانده است زیرا اینها معتاد نیستند گناهکار کیست؟ خود ما کسی نمیتواند با زور کسی را معتاد کند مگر در زندانها

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: