آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 9 فروردین ماه 1397 = 29-03 2018

فیلم جدید؛ ادامه اعتراض/اوضاع متشنج اهواز

امروز پنج شنبه در دومین روز تجمع مردم اهواز که در اعتراض به پخش یک برنامه توهین آمیز در تلویزیون جمهوری اسلامی (برنامه کلاه قرمزی) برگزار شد، تعدادی از تجمع‌کنندگان بازداشت شدند. این تجمع با دخالت نیروهای امنیتی و انتظامی به خشونت کشیده شده است. (فیلم زیر)

به گزارش فعالان حقوق بشر در اهواز، امروز هزاران نَفَر از مردم مناطق عرب نشين با برپايى تجمع مسالمت آميز در بازار مركزى اهواز به اهانتهاى صدا وسيما اعتراض كردند.

در اين تجمع مسالمت آميز يكى از نمايندگان مجلس بنام على سوارى و كعبى نماينده مجلس خبرگان رهبرى در بين جمعيت حاضر شدند و سعى كرد مردم خشمگين را آرام كند اما مردم آنها را از تجمع بيرون كردند و سپس نيروى انتظامى با استفاده از گاز اشك آور و تيراندازى مستقيم به مردم حمله كردند.

يكى از شركت كنندگان گفت: نيروى انتظامى بشكل وسيعى به مردم حمله كردند و پل نادرى را از طرف بازار نادرى تا فلكه ساعت بر روى مردم بستند و 12 نَفَر از جمله 3 فعال زن را بازداشت كردند.




www.youtube.com/watch?v=o7lzuUw0NCQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: