آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 خرداد ماه 1397 = 27-05 2018

فیلم؛ دیکتاتوری اردوغان به فرانسه کشیده شد

جمعی از هواداران اردوغان در فرانسه در واکنش به انتشار عکس و گزارشی در نشریه فرانسوی لوپوئن که در آن رئیس جمهور اسلامگرای ترکیه، "دیکتاتور" خوانده شده، به دکه های روزنامه فروشی حمله کردند.

در فیلم زیر دیده می شود که هواداران اردوغان در شهر آوینیون در جنوب فرانسه، صاحب یک دکه روزنامه فروشی را مجبور کرده اند تا آفیش بزرگ نشریه لوپوئن را جمع کند.

این اقدام هواداران اردوغان مورد اعتراض شدید رسانه های فرانسوی و روزنامه نگاران این کشور قرار گرفته است.

در گزارش لوپوئن نسبت به فعالیت برخی انجمن های فرهنگی و سازمان های رسانه ای وابسته به شبکه های تلویزیونی مدیاترک در فرانسه، هشدار داده شده است.




www.youtube.com/watch?v=RTkj5-sjfaE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کاریکامراناتور May 26, 2018 08:45 PM

شخصی دیگری را شلاق میزد و میگفت تا نگوئی من خیلی مهربانم تو را رها نمی کنم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو May 26, 2018 10:20 PM

چقدرجای تفکروتعجب وهمچنین نهایت انزجاردارد که نتنها نشریه فرانسوس لوبوتن بلکه تمامی نشریه ها ومجلات منتشره دراتحادیه اروپا دراین چهل ساله حکومت آخوندی تمام دیکتاتوری و استبدادگری و جنایت و چپاولگردرایران حتی یکبار شده مطلبی حقیقی و یا عکسی و یا کاریکاتوری ازخمینی وعلی خامنه ای ومزدورانش بنویسند و یا به تصویربکشند - انکاردستگاه های چاپخانه های اتحادیه اروپا فقط محمدرضاشاه پهلوی و صدام حسین و قذافی وحالا اردوغان وترامپ را بعنوان دیکتاتورمی شناخته و می شناسد! باید دقیقا" به آنچه که آزادی مطبوعات دراتحادیه اروپا است که درحقیقت با اهداف امپریالیستی وافکاراستعمارگرانه ونژادپرستانه حمایت میشود توجه کرد- اگرهمین نشریه جرات می کند درمورد دیکتاتوری پوتین چیزی بنویسد که دقایقی بعد سفیرفرانسه درمسکو احضارمیشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


koroush May 26, 2018 11:33 PM

بدون تردید زیر سر سازمانها اطلاعاتی فرانسه و شرکا است ، اگر یک فرانسوی همین کار را با یک فرانسوی دیگر انجام دهد پس از یک ساعت دادگاه بعدا چند سال زندان ، در ثانی ما مشابه اینها را در فرانسه و اروپا داشتیم ولی ورژن ایرانیش در رابطه با مخالفین خمینی ،حتا چند صد نفر ترور شدند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام May 27, 2018 01:58 AM

اسلامگرایان هر جا که باشند باید ذات خود را نشان دهند به امید ریشه کن شدن اسلام
طالبانی در سراسر جهان

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان May 27, 2018 06:37 AM

پیش از اشغال ایران اگر با تلیاردها دلار هم میخواستند اسلام را در ایران از بین ببرند امکان پذیر نبود اما عنصری به نام خمینی و در دارو دسته تروریستش پس از چهار دهه اشغالگری با اعمال جانانه و آنچنانی در میان جوانان ایرانی دیگر چیزی به نام دین در ایران باقی نگذاشته اند! ترکیه هم با ورود اردوغان اسلام گرا همپای حکومت عموزادهای تروریستش در ایران پس از سالها پویاکاری در عرصه اداره جامعه کشور ترکیه اسلام را رایگان و دو دستی به ذباله دان تاریخ خواهد انداخت! (((:

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: