آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 مرداد ماه 1397 = 06-08 2018

هشدار آمریکا به رژیم نسبت به سرکوب معترضان

وزیر خارجه ایالات متحده در مورد گزارش‌ها از اعمال خشونت رژیم ایران علیه شهروندان غیر مسلح، در جریان اعتراضات اخیر، ابراز نگرانی کرده‌ است.

مایک پومپئو در حساب کاربری خود در توئیتر نوشته است: ما از گزارش‌ها در مورد خشونت رژیم ایران علیه شهروندان غیر مسلح، عمیقا نگران هستیم.

وزیر خارجه آمریکا در صفحه خود در توییتر نوشت: اخبار مربوط به ابراز خشونت رژیم ایران در رابطه با شهروندان غیر مسلح خیلی نگران کننده هستند. آمریکا از حقوق ملت ایران در اعتراض علیه فساد و سرکوب، بدون ترس از مجازات، حمایت می کند.

وی پیش تر گفته بود: مردم ایران حکومت خودکامگان را تحمل نمی کنند. بیشترین سرکوب را مردم ایران تجربه کردند. ما با مردم ایران همبستگی خود را اعلام می کنیم. مردم ایران می خواهند کشورشان و تاریخ و تمدنشان را پس بگیرند.



آرش August 6, 2018 11:27 AM

ای کاش در این چهل سال این کشورهای مدافع حقوق بشر سکوت نمی کردند و اینهمه جوانان ایرانی برای آزادی که حق بشر هست کشته نمی شدند،

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang August 6, 2018 12:57 PM

میلیونها ایرانی از دست اخوندهای داعش از ایران فرار کرده اند و در اکثر نقاط دنیا زندگی میکنند متاسفانه تشگیلات انچنان یا رهبریی در خارج نیست که این ایرانیان خارج را به فراخوانی به تظاهرات ضد رژیم به خیابانها بیاورند چون فقط کافی هست عده ایی هر چقدر کم دم درب سفارتهای اخوندا جمع بشوند و از دولت ان کشوربخواهند که رژیم ایران زیر فشار بگذارند تا خبرنگاران خارجی را به ایران راه بدهند تا از تظاهرت صلح امیز مردم ایران فیلم برداری کنند تا مثل کشور سوریه نشود که بشار اسد با سانسور کردن خبرنگاران خارجی دستش باز بود در گشتن بیرحمانه مردم خود که نتیجه اش ویران شدن کشور سوریه و ۸ سال جنگ با مردم خودش که هنوز ادامه دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: