آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 فروردین ماه 1397 = 17-04 2018

رویترز: امروز هیچ حمله‎ای به سوریه نشده

رویترز به نقل از منابع نظامی سوریه گزارش داد: امروز(سه شنبه) هیچ حمله ای به سوریه نشده است.

رویترز می‌گوید: هشدار اشتباه موجب شلیک موشک از سامانه دفاعی سوریه شده است.

پیش از این خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که بامداد امروز پدافند هوایی ارتش این کشور چند فروند موشک شلیک شده به سمت پایگاه الشعیرات در استان حمص را رهگیری کرده است.

«اعلام الحربی» گزارش داد 6 موشک به سمت پایگاه الشعیرات و 3 موشک نیز به پایگاه هوایی الضمیر شلیک شده که پدافند هوایی سوریه همه آنها را رهگیری و منهدم کرده‌است.

برخی منابع خبری گزارش دادند که اسرائیل عامل این حمله موشکی است.



كاظم April 15, 2018 10:10 AM

جنگندهاي ناشناس يا امداهاي غيبي آمريكا و اسراييل در منطقه ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی April 15, 2018 02:14 PM

در جهان امروز با اینهمه امکانات تکنولوژیک وامکانات رصد کردن هواپیمای ناشناس هیچ معنائی ندارد اسرائیل داره با صراحت میگه ما زدیم بازهم میزنیم ۴۰ ساله که سردمداران جمهوری اسلامی دارند از محو اسرائیل سخن میگویند موشک ویژه برای نابودی اسرائیل ساختند و روی بدنه ان نوشتند برای نابودی وحو اسرائیل آقای خامنه ای این گوی واین میدان اسرائیل بدون شارلاتان بازی وتبلیغات دروغین، عمل میکند می آید ومیزند وپودر میکند وحالا شما هستید وامت همیشه درصحنه حزب الله وموشکهای بدروذوالفقار و انواع واقسام موشکهای دیگر ببینیم چه غلطی میتونید بکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Baran April 16, 2018 01:37 AM

من مطمئنم امام زمان ظهور کرده حالا یا در اسرائیل ظهور کرده و یا اگر درایران ظهور کرده باشه جاسوس اسرائیل از آب در اومده

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان April 17, 2018 07:03 AM

اگر قرار بر حمله به مواضع اسد و حامیان او پوتین و جمهوری اسلامی در سوریه باشد باید این حملات جدی،گسترده، کوبنده و ادامه دار باشد تا آنها نتوانند از شوک ناشی از غافلقیگری بیرون روند! عادات رژیم های اشغالگر چون پوتین و بخصوص خامنه ای در اینگونه مواقع بدین صورت است که تا کنون پس از پایان هرگونه حملات مقطعی و محدود از سوی هر قدرتی که تا کنون در برابر آنان انجام گرفته همواره سبب افزایش گستاخی بیش از حد آنها شده اما با واکنشهای هدفمند و کارآمد آنها را نیز پدید آورده! بنابرین فرصت دادن و ترحم به این رژیمها کاریست بسیار اشتباه و غیر قابل جبران!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: