آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 22 تیر ماه 1397 = 13-07 2018

شبکه تبدیل ارز برادران قاچاقچی متلاشی شد

آمریکا کار شبکه تبدیل ارز سپاه پاسداران را مختل کرد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه خبری «سی ان بی سی» یک مقام مسئول آمریکا اعلام داشت که آمریکا با ایجاد اختلال در عملیات‌های مالی حکومت ایران در امارات به تهران فشار وارد می آورد.

همزمان با افزایش تلاش واشنگتن برای محدود کردن تجارت رژیم ایران و دسترسی آن به پول نقد در منطقه، ایالات متحده و امارات متحده عربی یک شبکه انتقال غیرقانونی منابع مالی به ایران را متلاشی کرده‌اند.

طبق گزارش رویترز، سیگال ماندلکر، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت: «ما به‌صورت مشترک شبکه تبدیل ارزی که میلیون‌ها دلار را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتقل می‌کرد مختل کرده‌ایم».

این شبکه از سیستم مالی امارات متحده عربی برای انتقال پول نقد از ایران به خارج و تبدیل آن به دلار برای استفاده گروه‌های وابسته و تحت حمایت ایران در منطقه استفاده می‌کرد.

ماندلکر به خبرنگاران گفت که این شبکه از سوی مقامات ارشد بانک مرکزی رژیم ایران هدایت می‌شد.


مسدود شدن حساب بانکی پاسداران در امارات

پایگاه خلیج تایمز خبر داد که امارات عربی متحده حسابهای بانکی 9 تبعه ایرانی را به دلیل فعالیتهای تروریستی مسدود کرده است.

به گزارش فارس، پایگاه خبری خلیج تایمز گزارش داد که مقامات امنیتی امارات با انتشار بیانیه‌ای از مسدود شدن حسابهای بانکی 9 تبعه ایرانی در ارتباط با آنچه که آنها فعالیتهای تروریستی خوانده‌اند، خبر دادند.

براساس این بیانیه، تمام بانکها، نهادهای مالی و اوراق بهادار امارات متحده عربی باید حسابها و داراییها و سهامهای این 9 فرد ایرانی را بلوکه کنند.

این بیانیه همچنین گفته است که همه حسابها و سهام‌هایی که مرتبط با این افراد هستند نیز باید مسدود شوند و هر فردی و شخصی که مشخص شود با این 9 نفر ارتباط و مراوده مستقیم دارند نیز شامل این محدودیتها خواهند بود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: