آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 11 دی ماه 1397 = 01-01 2019

فیلم؛ صحنه هولناک و دلخراش خودسوزی جانباز

خودسوزی یک هموطن به جان آمده در حیاط دادسرای عمومی تهران...این هموطن محروم می گوید جانباز است و اقدام به خودسوزی می کند. اقشار محروم و تهیدست جامعه طی سال های اخیر به این تجربه تلخ رسیده اند که در حاکمیت جمهوری اسلامی هیچ آینده‌ روشنی برای آنها متصور نیست. زندگی در بن بست کامل اقتصادی. سفره خالی،‌ فرزندان گرسنه، نداشتن خانه و کاشانه و سرپناه و . . . همه اینها امید به زندگی را از مردم سلب می‌کند و در این میان آنهایی که در خود توان مقابله با این وضعیت یا تحمل آن را نمی یابند دست به خودکشی می‌زنند. حال آنکه تنها راه برای نجات خود و نسل های بعدی از این وضعیت، ایستادن و مبارزه کردن با این شرایط است به هر قیمت..




www.youtube.com/watch?v=YNAMihQJmFY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



نادر November 11, 2018 03:55 PM

برای نابودی این حکومت سفاک به پا خیزیم تا من و تو ما نشویم هیچکاری انجام نخواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


قاسم November 11, 2018 11:49 PM

واقعیت این است که این همه خود کشی ارمغان حکومتی است که هیچکس جای واقعی خود نیست و هر که دستش به یک مسئولی می رسد جایی برای خود و خوانوادش پیدا می کند اگر هیچ هنری و حرفه و سوادی آن چنانی نداشته باشد رئیس اداره ای می شود و اگه چیزی بلد باشد به کاری گمارده می شود که در توانش می باشد بقیه جوانان بدون آینده‌ای روشن باید در انتظار کار زندگی کنند و در نهایت به افسردگی و انتحار کشیده می شود جالبه که نام این نوع عدالت را حکومت عدل علی گذاشتند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: