آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 21 اردیبهشت ماه 1397 = 11-05 2018

فیلم؛ پاسخ وزیر سابق بهداشت به اصغر فرهادی

به گزارش ایسنا، اصغر فرهادی که این روزها فیلمی از وی در جشنواره کن به نمایش درآمده است، درباره خروج آمریکا از توافق هسته‌ای به واشنگتن پست گفته: خروج آمریکا از برجام را اصلا نمی‌توانم باور کنم و خیلی متاسف شدم چون این مردم هستند که تحت فشار قرار می‌گیرند. چند سال پیش زمانی که در حال سفر به خارج از کشور بودم مادری از من درخواست کرد که به رسانه‌ها بگویم فرزندش نیاز به دارو دارد و این به دلیل تحریم‌ها بود که دارویی برای او موجود نبود.

ویدئویی آرشیوی از مرضیه وحید دستجردی (وزیر سابق بهداشت) در دوران تحریم های هسته ای که در آن شرح می‌دهد چگونه دولت و بانک مرکزی، ارز واردات دارو را تامین نمی‌کردند و به جای دارو، لوازم آرایش و خودروهای لوکس وارد می‌شد.




www.youtube.com/watch?v=_si_LYNqE_g

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام May 12, 2018 03:44 AM

فکر کردید مردم اینقدر نادان و بی اطلاع هستند؟ ایران هیچوقت تحریم دارویی و مواد غذایی نبوده در ضمن ممنوعیت مسافرت به آمریکا به علت همکاری نکردن دولت ایران در چک کردن سابقه ی افراد با آمریکاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahin May 12, 2018 07:46 AM

مقصر خودتان هستیید۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهتاب May 12, 2018 09:02 AM

اين اقاي فرهاي يكي به نعل ميزنه و يكي به چكش اين حرفها را براي خود شيريني و جا باز كردن خودش ميگه و فكر ميكنه مردم ناآگاهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: