آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 24 اردیبهشت ماه 1397 = 14-05 2018

ایران؛ ویلای وزیر کشور را تخریب کردند

با اقدام قاطع قوه قضاییه در آزادسازی اراضی کشاورزی، ویلای وزیر کشور در ساوجبلاغ تخریب شده است. پس از آن که برخی خبرها از تخریب ویلای یکی از وزیران در استان البرز توسط دادستانی ساوجبلاغ حکایت داشت، روز گذشته دادستان این شهر تایید کرد که این ویلا متعلق به رحمانی فضلی بوده است.

به گزارش روزنامه خراسان، حیدر جعفری دادستان ساوجبلاغ این مطلب را اعلام کرد و در پاسخ به این سوال که آیا ویلایی که به تازگی در شهرستان ساوجبلاغ تخریب شد متعلق به آقای رحمانی فضلی وزیر کشور بوده یا نه؟ گفت: «بله، بوده اما هرچه بوده گذشته و تمام شده است.»

دو روز پیش خبری با این موضوع منتشر شد که «ویلای غیرمجاز یکی از وزیران در روستای فشند ساوجبلاغ به دستور دادستانی ساوجبلاغ تخریب شد». این خبر را روزنامه جمهوری اسلامی منتشر کرد و نوشت: «تلاش استاندار البرز و فرماندار ساوجبلاغ برای جلوگیری از تخریب ویلای غیرمجاز بی‌نتیجه ماند. جالب این که صاحب این ویلا، خود یکی از متولیان مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز است».




koroush May 14, 2018 01:38 PM

ای امت همیشه در صحنه دلتون به این حرفها خوش نکنید هزار برابر پولش گرفته ، میرود جای دیگر بجای ویلا کاخ میسازد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی May 14, 2018 04:15 PM

قانون شکنی وتجاوزبه منابع طبیعی وحقوق مردم درمیان مسئولان حکومتی به یک رویه جاری وساری بدل شده است آقای رحمانی فضلی بعنوان وزیر کشورکه باید یک فردقانونمند ومجری تمام وکمال اجرای قانون، ومدافع اجرای و قانون درداخل کشورباشد، رفته دریک روستای حواشی استان البرز ودر زمینهای منابع طبیعی که حق وحقوق بیت المال محسوب میشود ومتعلق به ملت ایران است بدون درنظر گرفتن موازین قانونی ویلائی چند میلیاردی بنا کرده است آنوقت کشاورزاصفهانی را بخاطر اعتراض به حق آبه با دستورهمین حضرت آقا میزنند ومیگیرند وروانه زندان میکنند به آقای خامنه ای وامام زمان باید تبریک وتهنیت گفت که چنین پیروان کلاش ودزد وحقه بازی دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: