آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 25 اردیبهشت ماه 1397 = 15-05 2018

حرکات دریایی سپاه را به دقت زیر نظر داريم

رئیس عملیات نیروی دریایی آمریکا گفت ناوگان دریایی ایالات متحده مستقر در خلیج فارس حرکات دریایی رژیم ایران را به دقت زیر نظر دارد.

دریاسالار جان ریچاردسون، انگیزه آماده باش نیروی دریایی آمریکا را لزوم افزایش سطح هشیاری در پی خروج آمریکا از برجام توصیف کرد.

به گزارش رویترز، ریچاردسون می‌گوید، با خروج آمریکا از برجام، عدم اطمینان در باره ذخایر نفت جهان و همینطور احتمال بروز خطر درگیری در خاورمیانه نیز افزایش یافته است.

وی افزود، در چنین شرایطی باید آماده و هشیار بود، تا بتوان با رویدادهای غیر منتظره مقابله کرد.

فرمانده عملیات نیروی دریایی آمریکا که در ویرجینیا سخن می‌گفت، خاطر نشان کرد که در پی هشدار دونالد ترامپ به رژیم ایران، قایق‌های تند رو سپاه پاسداران دیگر مزاحمتی برای ناوهای آمریکایی درخلیج فارس ایجاد نکرده‌اند.



arzhang May 15, 2018 11:58 AM

اخوندا معروفند به ترسو بودن و ما این را در تاریخ مشاهده کرده ایم ولی اخوندا در مقابل انسانهای ضد خشونت وانسانهاییکه آزاری به کسی نمیرسانند شیر و نترس هستند بطور مثال چقدر ایرانی و سوری بیگناه را گشتند یا دیواری کوتاه تر از اسراییل پیدا نکرده اند و برضد انها ناسزا گفتن و تهدید کردن و پرچم انها را اتش زدن چون میدانند اسراییلیهای انسانهای پیشرفته ای هستند و مثل خودشان بی سواد لات چاقو گش نیستند یا دستگیری ۱۲ ملوانان امریکایی و تحقیر و مسخره کردن انها چون میدانستند اوباما اهل شروع حمله نظامی نیست ولی اگر حالا از ترامپ میترسند بخاطر این هست میبینند ترامپ برعکس اوباما هست

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی May 15, 2018 11:02 PM

آمریکا از قدرت اخوندا غافل است عظما اراده کند ناو دنبه بر فیروز آبادی را به آب بیاندازد سرنوشت درگیری ها عوض میشود ترس آمریکا بیخود نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: