آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 21 شهریور ماه 1397 = 12-09 2018

ایران؛ اروپا در برابر آمریکا تسلیم خواهد شد؟

مسئول سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید: اروپا سرانجام در برابر آمریکا تسلیم خواهد شد.

به گزارش بلومبرگ، خاویر سولانا مسئول سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا معتقد است کشورهای اروپايی مجبور خواهند شد به تحریم های آمریکا تن دهند.

به نوشته این منبع، دبیرکل سابق ناتو که از اولین حامیان توافق هسته ای رژیم ایران است، تاکید کرد اروپا چاره ای جز تسلیم شدن در برابر تحریم های آمریکا نخواهد داشت.

سولانا که از دیرباز یکی از حامیان دیپلماسی (زدوبند) با رژیم ایران بود، گفت: نفوذ مالی آمریکا بر عرصه بین المللی تلاش های اتحادیه اروپا برای دور زدن تحریم ها را محکوم به شکست می سازد.

این دیپلمات سابق 76 ساله که اکنون رئیس مرکز اقتصاد جهانی و ژئوپلیتیک در مادرید است، افزود: ای کاش می توانستم در پاسخ به این پرسش که آیا اقدامات اروپاییان برای دور زدن تحریم های آمریکا موفق خواهد بود، بگویم بله. اما توانایی خزانه داری آمریکا در تحریم معاملاتی که با دلار انجام می شود، نقشه های اروپا را برهم می زند.



arzhang September 12, 2018 03:01 PM

تا قبل از حمله تروریستی ۹/۱۱ که یک جنگ تحمیلی بسیار گران قیمت به گردن امریکا انداخت امریکا انچنان در قسمت اقتصادی مالی قوی بود که به بقیه کشورهای دنیا کمک میکرد تا با وارد کردن جنس خودشان بدون دادن یا کم دادن تعرفه‌های گمرکی به امریکا اقتصاد انها رونق پیدا کند چون اخرش به نفع امریکا و صلح دنیا بود ولی امریکاییها با انتخاب ترامپ حالا به دوستان خودشان میگویند این درست نیست که شما پولدار شدید و ما بی پول باز انتظار دارید امریکا به شما کمک کند مخصوصا اینکه با دشمن امریکا مثل اخوندهای ایران رابطه خوب اقتصادی و سیاسی هم میخواهید داشته باشید که اروپاییها یواش یواش دارند میفهمند که امریکا راست میگوید هند و چین ممکنه دیرتر به این حقیقت بپیوندند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام September 13, 2018 01:05 AM

اروپا از اولشم تسلیم آمریکا بود فقط از آمریکا وقت گرفت که تا اونجا که میتونه با خر کردن سران وحشت زده ی رژیم هر چی‌ که تو این مدت از ملت ایران غارت کرده بودن بالا بکشن بعد بسپارنشون دست آمریکا که سلاخیشون کنه ‌ای آخوند‌های بدبخت مفعول،‌ای پاسدار‌های مغز پشکلی، یعنی‌ اینقدر شما نفهم و نادان هستید که نمی فهمید اروپا شما رو با آمریکا معامله نمیکنه؟ چین و روسیه هم همینطور کارتون تموم تمومه مگه اینکه همین الان از اریکه ی قدرت پأیین بیاین و هر چی‌ دزدیدین به ملت برگردونین و به مردم التماس کنین شما رو ببخشن تنها راه نجاتتون همینه و بس

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: