آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 8 تیر ماه 1397 = 29-06 2018

تلاش آمریکا برای تکمیل محاصره رژیم ایران

از ژاپن و کره جنوبی گرفته تا هند و قطر، مقامات آمریکایی در حال رایزنی با همه این کشور‌ها هستند تا به کارزار فشار حداکثری اقتصادی آمریکا علیه حکومت ایران، بپیوندند.

بنا به گزارشها، این روز‌ها دولت ترامپ به قطر فشار می‌آورد تا به ائتلاف آمریکایی، که به دنبال محاصره رژیم ایران و اعمال تحریم‌های اقتصادی شدید بر آن است، بپیوندد.

برای اجرای این سیاست سختگیرانه، تیمی از مقامات آمریکایی هم اکنون در اروپا حضور دارند و در دیدار با مقامات اغلب کشورها، بر لزوم مقابله با حکومت ایران تاکید می‌کنند.

در جدیدترین تلاش آمریکا، مایک پومپئو، وزیر خارجه این کشور، در دیدار اخیرش با همتای قطری‌اش، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، بر لزوم حل بحران کشور‌های حوزه خلیج فارس تاکید کرده، زیرا به گفته پومپئو، "استمرار این بحران، به نفع هیچ کس، جز حکومت ایران، نیست".


آتشی که به جان جمهوری اسلامی افتاد

مقام ارشد وزارت‌ خارجه آمریکا: اعتراضات در ایران فوران می‌کند چرا که مردم از رژیم حاکم خسته شده‌اند

ظریف: نگذاریم آمریکا تصور کند که جمهوری اسلامی ضعیف شده است

سخنگوی فراکسیون نمایندگان "ولایی" مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرگزاری تسنیم گفت که ظریف، وزیر امور خارجۀ امروز چهارشنبه با حضور در جلسۀ این فراکسیون اعتراف کرد که در مقابل تحریم های آمریکا و خروج این کشور از برجام "کشورهای اروپایی در حرف در مقابل آمریکا ایستاده اند."

در اظهاراتی جداگانه اکبر ترکان، مشاور روحانی در گفتگو با ایلنا گفته است : "اروپا زورش به آمریکا نمی رسد."

به گزارش رادیو فرانسه، جواد ظریف، در نشست امروزش با نمایندگان فراکسیون "ولایی" مجلس شورای اسلامی تأکید کرده است : "برداشت آمریکایی ها این است که می توانند علیه نظام جمهوری اسلامی اقدام کنند."

ظریف گفته است که "باید این تصور آمریکایی ها را نابود کنیم و طوری رفتار کنیم که آمریکایی ها بفهمند جمهوری اسلامی استوار است. لذا نباید با تزریق ناامیدی، مردم را از نظام و مسئولان نظام ناامید کرد، زیرا، در این صورت آمریکایی ها امیدوار می شوند.


اعتراف صریح نماینده مجلس: ترامپ پیروز شد

به گزارش تابناک، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از اختلافات در کشور گفت: هم اکنون ما تحت تأثیر جنگ روانی ترامپ قرار گرفته ایم. آنان هر روز نام چند شرکت را اعلام می کنند که تحریم شده، در صورتی که لیست شرکت های تحریمی را از قبل آماده کرده اند. آنها می خواهند سی شرکت را تحریم کنند، ولی این لیست را تقسیم بر 20 روز کرده و یک روز در میان، چند نام را اعلام می کنند و در واقع جنگ روانی راه انداخته اند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی گفت: اما ما چکار می کنیم؟ از داخل به جان هم افتاده ایم. این دعواها نشان می دهد که آمریکایی ها در جنگ روانی که درست کرده اند موفق بوده اند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلان ادامه داد: ما الان سه قوه داریم، می شود با قاطعیت گفت، بسیاری از مردم از دولت ناامید شده اند. من با صراحت هم اعلام می کنم که نا امید شده ایم، احساس می کنیم که دولت توان حل مشکلات را ندارد. در قوه قضاییه هم که حجم شکایات را همه می دانند، مردم این قوه را به عنوان قوه عادله و قوه تظلم خواهی به هر دلیل قبول ندارند. در این میان، مردم اندکی به مجلس امید داشتند که آن هم به اینجا کشیده شده که فکر می کنند، نمایندگان نمی توانند گرهی از مشکلشان باز کنند. نتیجه این می شود که دلار به 7000 تومان برسد.

فیلم زیر: شعارنویسی در حمایت از ترامپ




www.youtube.com/watch?v=ASFYe8Vrf1c

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



masood June 17, 2018 01:01 PM

توجه توجه توجه : // نظام فعلی الهی اسلامی ایران فقط ۳ اصل دارد ۱ - دزدی چپاول ۲ - لواط ۳- ( زنا و اعتیاد شدید مطلق )

گزارش یا اعتراض به این نظر


alireza June 27, 2018 02:48 PM

بالاخره برجام چی شد حالا یه مزاحم!رفته بیرون اینجوری که بهتره مگه نه حسن!خیلی خطرناکه حسن

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی June 27, 2018 03:11 PM

حکایت جمهوری اسلامی حکایت این شعر بابا طاهر است
نکن کاری که بر پا سنگت آید _ جهان با این فراخی تنگت آید
چو فردا نامه خوانان نامه خوانند _ ترا از نامه خواندن ننگت آید سالها خوردن حق مردم و رحم نکردن به صغیر و کبیر دزدی قتل و پلیدی و ظلم بیش از حد آنها را گیر کسی انداخت که استاد تمام فن هاست و تخصصش کندن پوست جانورانی مثل این قوم است و ترحم نمیکند چنان که آخوند جماعت نکرد بقول شاعر از اه دل مظلوم بترس که __ آه دل مظلوم به سوهان ماند گر خود نبرد برنده را تیز کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور June 27, 2018 04:27 PM

این پر روها که بدون درآمد نفت حتی نمی توانند کش تنبان بخرند همین حالا هم آچمز هستند وای به وقتی که صادرات نفت ایران به صفر برسد من نمی دانم این چرت و پرت ها از کجای توبره ی ظریف در می آید که با وقاحت بر زبان میراند!؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان June 27, 2018 04:43 PM

این جوانان بپاخاسته سرزمین کورش با عملکرد هوشمندانه ابتدا مزدوران سرکوبگر حکومتی را خسته کرده و سپس رژیم ولایت وقیح را به زیر خواهند کشید! پیش بسوی بازپس گیری میهن زنده باد قیام مردمی، پاینده باد ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرانی ایرانی June 27, 2018 07:39 PM

ملت دیگر از این رژیم خسته شده و از دست این الاغ زاده ها به تنگ اومدند این الاغ زاده ها به مردم تجاوز میکنند و اینکار را از پدران با تجربه خود از داخل بشکه های فیضیه به ارث بردند و وارد ژن این الاغ زاده هاشده است ودر اسرع وقت این الاغ زاده ها از امریکا اخراج خواهند شد و ملت معترض نباید با دست خالی در مقابل باتوم های این وحوش رژیم ظاهر شوند بلکه باید با خود شیلنگ پلاستیکی یک متری جهت مقابله با خود همراه داشته باشند ( شیلنک پلاستیکی اب در هر خانه ای پیدا میشود) فقط اتحاد و همبستگی داشته باشید تا هر چه زود تر موفق شوید

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین June 28, 2018 12:16 AM

آخه مردک فینگیلی، تو کی هستی که نظر بدی؟ تازه با اینهمه نادانی وناتوانی مقام ارشد هم هست همه شماها رویهم رقمی نیستید که بتوانید نظری دهید نیکوست بجای هرزه گویی و یاوه گویی خاموشی پیشه کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ghasem June 28, 2018 10:41 AM

مردم ایران از ابتدا درست چند روزی که اینها حکومت را بدست گرفتن متوجه این شدن که این حکومت اشغالگران است و روز به روز ناظر وحشیگری این اجنبی ها بودن اما چه سود که دیگر توان اعتراض نداشتن و با دست خالی کاری از دستشان بر نمی آمد که تا امروز هم ادامه دارد بالاخره دیر یا زود این حکومت کثیف اسلامی را سر نگون خواهیم کرد زنده باد ایرانی با هر دین و مرام و مسلکی سر نگون باد حکومت کثیف و ضد بشری اسلامی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: