آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 31 اردیبهشت ماه 1397 = 21-05 2018

نامه نمایندگان مجلس به ایرانیان خارج از کشور

به گزارش فارس،‌ جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که برخی از آنها از اعضای هیات تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها هستند، نامه‌ای خطاب به ایرانیان خارج از کشور نوشتند.

هدف از نگارش نامه نمایندگان که پس از تدوین گزارش تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها تهیه شده، اطمینان به ایرانیان خارج از کشور برای تردد به ایران است.

در این نامه به صراحت آمده است که بحث مربوط به دوتابعیتی‌ها و افراد دارای گرین‌کارت و تابعیت‌های مضاعف شامل مقامات کشور و خانواده‌های آنها می‌شود و ربطی به سایر ایرانیان ندارد.

نویسندگان این نامه به تمامی ایرانیانی که به دلایل علمی و تجاری و دلایل دیگر از کشور خارج شده‌اند، اطمینان داده است که می‌توانند به راحتی به کشور بازگشته و مشکلی برایشان پیش نمی‌آید.



بهرام May 21, 2018 03:00 PM

به فلان جای آدم دروغگو ،،،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush May 21, 2018 03:21 PM

نه عزیز، کلاه برای سر ما بزرگ است، در خارج میمانیم و از هر فرصت برای تیشه زدن به ریشه رژیم اخوندی استفاده می‌کنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


سامان May 21, 2018 04:37 PM

انقدر حکومت بدبخت و ورشکسته شده که التماس ایرانیان خارج کشور میکنه بیائید ایران و دلار و یوروهاتون داخل ایران خرج کنید !

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهدی May 21, 2018 05:36 PM

نظر ایشان آینه که مقامات دو تابعیتی میتوانند به راحتی در رفت و آمد باشند ولی مردم عادی دو تابعیتی به عنوان جاسوس تحت تعقیب قرار میگیرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


بابک پرسا May 21, 2018 06:01 PM

نامه نمایندگان مجلس به ایرانیان خارج از کشور ؟ نخست آنکه کدام نماینده مجلس و کدام ایرانی ؟ آن نمایندگان پرچم خون آلود رژیم مفسد فی الارض آدمکشان اسلامی، همانا، دشمن سرزمین ایران و ایرانی، برای آن دسته از ایرانیان خود فروش و میهن فروش که همزمان با داشتن پاسپورت شهروندی دو کشور - دو تابیعتی - برای رفت و آمد به ایران آخوند زده ، دست به تسبیح به رژیم آخوندی رای می دهند و تاییده شده از سوی سفارت های رژیم آخوندی در کشورهای اروپایی و آمریکایی و اسکاندیناوی ،،،،، هستند ؟ سیاست و برنامه مردم فریبی آن نمایندگان خمینی پرست _ مجلس آدمکشان اسلامی برای همان دسته از ایرانیان خود فروش و میهن فروش بکار گیر است، نه برای میهن پرستان آزاده اندیش و اسلام ستیز که در نبرد با اهریمنان رژیم آخوندی خون و دل داده و می دهند -

گزارش یا اعتراض به این نظر


epsilon May 21, 2018 07:37 PM

بهرام درست گفت همانکه بهرام گفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


تشکر از دعوت، اما حالا نه !!! May 22, 2018 06:39 AM

تشکر از لطف همگی شما نمایندگان مجلس آخوندی، ما ایرانیان خارج از کشور ترجیح می دهیم پس از براندازی و فروپاشی کامل رژیم اشغالگر اسلامی به ایران زمین خود بازگردیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: