آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 3 مرداد ماه 1397 = 25-07 2018

آغاز دور دوم اعتصاب سراسری کامیون داران+فیلم

گزارش‌هایی از دور دوم اعتصاب کامیون‌داران ایران در اعتراض به ثابت ماندن قیمت کرایه‌ها و افزایش هزینه‌ها منتشر شده است. (فیلم زیر)

گزارش‌هایی در رسانه‌های ایران و ویدئوهای متعددی در شبکه‌های اجتماعی از آغاز دور دوم اعتصاب کامیون‌داران در شهرهای مختلف ایران خبر می‌دهند. طبق این گزارش‌ها، دور دوم اعتصاب که دوشنبه گذشته آغاز شده است، در روز دوم با پیوستن شمار بیشتری از کامیون‌داران، در اعتراض به ثابت ماندن قیمت کرایه‌ها هم‌زمان با افزایش هزینه‌ها، در شهرهای مختلف ادامه یافته است.

بر اساس تصاویر و ویدئوهای منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی، برخی رانندگان کامیون روز سه‌شنبه از جمله در شهرهای مشهد، اصفهان، یزد، زنجان، بندرعباس، چالوس، کرمانشاه و سبزوار دست به اعتصاب زده‌اند. در پی حرکت اعتراضی کامیون‌داران از جمله در زنجان صف‌هایی طولانی پشت جایگاه‌های سوخت شکل گرفته است.

با ورود اعتراضات کامیون‌داران به سومین روز خود، احمد کریمی، رئیس انجمن کامیون‌داران ایران، روز چهارشنبه (۳ مرداد/ ۲۵ ژوئیه) به خبرگزاری ایلنا گفت که "عمده نارضایتی‌ها به عملکرد وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) برمی‌گردد"، زیرا این وزارتخانه به گفته او به تعهدات خود عمل نکرده است.

اتحادیه آزاد کارگران ایران نیز روز گذشته در کانال تلگرامی خود نوشت که کامیون‌داران در فرخ‌شهر از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری، مرند، قزوین و اصفهان از بارگیری خودداری کرده‌اند. طبق همین گزارش، همزمان در پایانه بار مشهد، ‌لاستیک کامیون به قیمت ارزان عرضه شده است تا بدین‌شکل رانندگان به شکستن اعتصاب ترغیب شوند.


پشت پرده اعتصاب کامیونداران و بازاریان

علی اکبر امید مهر دیپلمات ایرانی پناهنده به غرب

پیام واصله از حقایق پشت پرده اعتصاب کامیونداران و بازاریان:
از دو سه ماه پیش که ریس جمهور آمریکا گفت برجام را لغو و تحریم های ساختار شکن را اعاده می کند.با توجه به اینکه وی هر حرفی تاکنون زده بدان عمل نموده،فرماندهان سپاه وعمال بیت رهبری بریاست مجتبی خامنه ای،که همه ورودی و خروجی ها و بنادر آشکار و نهان کشور را همراه با اقتصاد کلان کشور در دست و کنترل خود دارند.صادرات(اسلحه و مهمات به مزدوران منطقه ای خود) و واردات (کالاهای ضروری جامعه که کلا در دست سپاه و عمال بیت رهبری است) را چندین برابر افزایش دادند.بدون اینکه بر دستمزد و هزینه های کاری کامیونداران و در مجموع صنعت حمل و نقل را افزایش دهند.افزایش قیمت دلار و کاهش ارزش ریال مزید بر علت شده،این صنعت را با ورشکستگی مواجه ساخته است.طی این دو سه روز گذشته در مورد اعتصابات کامیونداران ،اخبار و فیلم های ویدئوی زیادی به خارج ارسال شده که در آنها هر کجا صحبت از دلال ها و سودجویان یا مدیران شرکتهای حمل و نقل شده منظور سپاه و فرماندهان ریز و درشت آن و آقا مجتبی و عمال بیت رهبری بوده است.با توجه باینکه مقصد نهایی واردات کالا از خارج بازار و کسبه بازار است.آنها نیز با توجه به مسائلی چون بالا رفتن هزینه انبار داری یا به آخر رسیدن تاریخ مصرف برخی کالاها و فاسد شدن آنها،که هزینه اش بطور سنتی بعهده بازاریان است.ابتدا بطور پنهان دست به اعتصاب زده و بخصوص بازار تهران قرارست آشکارا ،از شنبه پنجم خرداد به بهانه و با عنوان اعتراض به کسادی بازار و از بین رفتن قدرت خرید مردم،دست به اعتصاب زده،بازار را به بندند.یکی از علل افزایش واردات از سوی سپاه بخاطر اعاده تحریم ها و پیش بینی افزایش قیمت ها تا چندین برابر شدن قیمت آنها در آینده است.که همه این افزایش ها و رانت ها به جیب فرماندهان سپاه و عمال بیت رهبری میرود.عجیب ترین رخدادی که در تاریخ ایران تاکنون بیسابقه بوده این است که این فرماندهان و عمال بیت رهبری هر چه جیب گشاد و حساب بانکی و انبار و غیره داشته و دارند.همه را پر کرده و میلیاردها دلار به جیب زده اند. اما باز آنچنان در حرص و آز و ولع بسر میبرند و گدا صفت هستند و اشتهای سیری ناپذیر دارند.که باز ازهر بحرانی به قیمت رنج مضاعف مردم برای پر کردن این جیب های گشاد بی انتها و بی پایان نقشه کشیده ، آشکارا و در روز روشن دزدی و راهزنی می کنند.بخاطر این حقایق هست .که هم رانندگان و هم بازاریان وجدانشان بیدار وکاسه صبرشان لبریز شده ،خواهان تغییر بنیادی و مهر باطل خوردن به این بساط پلید و فاسد و بدخیم هستند.در مجموع ،ما ملت باین نتیجه رسیدیم.درآن لحظه موعود که ورق بر میگردد و مسئله مرگ و زندگی رژیم در میان خواهد بود.قبل از همه،خود این سرداران و مزدوران ،دم شان را روی کول شان گذاشته و در خواهند رفت و پیروزی نهایی از آن ما خواهد بود.




www.youtube.com/watch?v=dlASKJpKqWo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



azad May 25, 2018 08:44 AM

عوامل حکومت متجاوز آخوندی زودتر فرار کنید که روزهای انتقام تاریخی نزدیک است ! و در آن روزها نه فراموشی و نه بخشش !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: