آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 26 مرداد ماه 1397 = 17-08 2018

فیلم؛ عمق رذالت جمهوری اسلامی را ببینید

فیلمی از روایت تلخ و دردناک دختران معصوم و دلسوخته شین آباد و سنگدلی و بی‌تفاوتی مسئولان

نگاه کنید به روایت تنی چند از دختران ایران، دخترانی که بدنشان در آتش بخاری مدرسه‌ای در شین آباد سوخت اما قلب و ضمیرشان از بی‌تفاوتی شگفت انگیز مسئولین بی درد در جمهوری اسلامی سوخت و کماکان می سوزد. شاید آتش بخاری یکبار جسم نحیفشان را سوزاند اما بی تفاوتی و بی دردی مقامات مسئول پرونده‌شان، هر روز و هر لحظه دلشان را می‌سوزاند و بدرد می‌آورد.

همان دولتی که در شرایط تحریم و همین روزها برای بازسازی سوریه هیئت می‌فرستد تا سرمایه‌های مردم ایران را خرج بشار اسد کند اما از درمان دختران معصوم ایران زمین نه تنها سر باز می‌زند بلکه با وقاحت تمام و در عین بی دردی و بی خیالی گزنده، عنوان می‌کند اینها چه فرقی با کسانی دارند که بخاطر پخت کباب دستشان را سوزانده‌اند!!!؟

دختران سوخته و دلسوخته شین‌آبادی آنقدر دلشان سوخته و قلبشان بدرد آمده است که تا کنون چندتن از آنها در چند نوبت قصد خودکشی داشته اند. یکی از آنها در همین کلیپ اشاره می‌کند که نبودنشان بهتر از بودنشان است.

این اوج وقاحت و بی‌شرمی و بی‌شرافتی مسئولین جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد. کسانی که آقازاده‌های خودشان در اروپا و آمریکا خوش میگذرانند اما سرمایه‌های ایران را از فرزندان آن دریغ می‌کنند و روزانه در حلقوم بشار اسد قاتل زنان و کودکان سوریه و حسن نصرالله آشغال و حشدالشعبی کثیف و وحشی و حوثی های خونریز و . . . فرو می‌کنند.

خودتان کلیپ و اظهار نظرهای «قائم مقام معاونت بهداشت و درمان» را بشنوید و عمق رذالت مقامات در جمهوری اسلامی را مشاهده کنید.




www.youtube.com/watch?v=uEzkVWFGuHM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



مصطفی August 17, 2018 09:30 PM

ای کمیته امداد بهزیستی خیری لاکچری بازان پولدارا سلبریتیها مسئولین هیچی ندارکجایید دقیقا کجایید

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرانی هستم August 18, 2018 03:52 PM

حداقل امکانی فراهم کنید این نازنینان ؛ هر کدام یک الت موسیقی یاد بگیرند و یک گروه کوچک تشکیل دهند که بی تردید در ایران جوانان هنرمند ووالای بیشماری هستند که حاضرند حتما ؛و حتی مجانی هم شده به این گروه درس بدهند از این طریق هم ؛مثل همیشه اول کمک بزرگی به تبلیغات خودتون کرده اید؛که :اگر پوزه هایتان بسته شود !حداقل کاری انجام شده !ا پوزه هایتان باز و زوزه بکشید ~ حداقل خود تون رو ؛و هزینه دزدیده شده رو پشت این اقدام با جنجال کار نیک به راحتی پنهان میکنید امکان دیگر یاد دادن یک ورزش (اسامی اونها رو پایین می نامم ) ؛برای بالا بردن روحیه و تقویت بدنی این عزیزان هست که بی نهایت تاثیرروی این نه تنها زخمهای بیرون ؛بلکه اثری و مر حمی شگرف برای درونشان هست ارزو می کنم این مهم انجام شود ؛چرا که هیچ بهانه و ایرادی نمی شود برایش تراشید ! و این دسته های گل به اینده خودون امیدوار و وارد چرخه دیگری از زندگی خواهند شد

Chigocraft & tai chi


گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: