آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 11 خرداد ماه 1397 = 01-06 2018

فیلم؛ بازدید از کاخ رهبر کره شمالی/هدیه معنادار

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در جریان بازدیدش از کره شمالی صندوقچه زیبا و پر نقش و نگاری برای نگهداری از "چیزهای سری" را به کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی هدیه کرد (فیلم زیر). به گزارش اسپوتنیک، لاوروف گفت:" این کلید است و در اینجا می توان حتی چیز های سری را پنهان کرد" و ابراز امیدواری کرد کیم جونگ اون از این هدیه خوشش بیاید. لاوروف همچنین در این دیدار رهبر کره شمالی را به دیدار از روسیه دعوت کرده و پیام ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را به وی ابلاغ کرده است. این در حالیست که اکنون در پیونگ یانگ فعالانه در حال تدارک دیدار سران آمریکا و کره شمالی هستند و فرد شماره دو کره شمالی نیز برای گفتگو با مقامات آمریکايی در نیویورک بسر می برد.

ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=-Cem7dgj0TE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Babak May 31, 2018 04:51 PM

تیغ دادن در کف زنگی مست /// به که آید علم ناکس را به دست
مولوی

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى May 31, 2018 06:57 PM

آدم به باد تكيه بكنه ولى به روس ها نه، آنها مانند زالو فقط خون ميمكند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی May 31, 2018 09:52 PM

یدون شک هدیه اهدائی لاورف با سفارش کی جی بی سازمان اطلاعاتی روسیه شاخته شده وبطور قطع در دیواره آن وسائل استراق سمع و ابزار جاسوسی تعبیه شده است شاید مسئولان امنیتی کره شمالی هم متوجه این شیطنت وبازیهای اطلاعاتی بشوند و این صندوقجه را در یک انباری ودر یک موزه با دیواری بتنی نگهداری کنند والا لاوروف میتوانست یاچک هدیه مناسب به کیم جون اعطا کند چرا صندوقه با تاکید اینکه میتوانید در این صندوق سری ترین مدارک را نگهداری کنید در واقع یک جعبه سیاه روسی وکی جی بی است که روسها به کیم جون هدیه کرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


کمبوجیه June 1, 2018 01:38 PM

آقای لاوروف هیچ کس سامسونگ و گوگل و سونی و اپل را ول نمیکند یک جعبه عتیقه از کار افتاده را بگیرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: