آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 10 مرداد ماه 1397 = 01-08 2018

احتمال بلوکه شدن اموال رژیم ایران در انگلیس

دادگاهی در انگلیس در حمایت از خانواده قربانیان حادثه یازدهم سپتامبر مدعی مصادره اموال ایران در انگلیس شده است. در صورت تایید حکم توسط دادگاه عالی انگلیس، اموال ایران در این کشور مصادره خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، دادگاهی در انگلیس به دنبال راهی است که ببیند آیا می‌تواند به خانواده قربانیان حادثه یازدهم سپتامبر در آمریکا اجازه ادعا روی دارایی‌های ایران در انگلیس داده شود یا خیر.

بر اساس این گزارش، برخی افراد مرتبط با حادثه یازدهم سپتامبر از دادگاه عالی انگلیس خواسته‌اند که حکم دادگاه آمریکا در سال ۲۰۱۲ که مدعی شده بود رژیم ایران در این حادثه از گروه تروریستی القاعده حمایت‌های اطلاعاتی است را اجرایی کند.

رویترز نوشت: «دادگاه نیویورک به شاکیان و خسارت‌دیدگان حادثه یازدهم سپتامبر از منبع دارایی‌های ایران، ۷ میلیارد دلار پاداش داده است.

اگر دادگاه انگلیس اجرای حکم دادگاه نیویورک را قبول کند، امکان بلوکه یا توقیف کردن اموال ایران در انگلیس و ولز فراهم می‌شود.

دارایی‌های ایران در انگلیس شامل ساختمانی در مرکز شهر لندن و دارایی‌های مالی در دو بانک تابعه بانک‌های دولتی ایران است. این حکم می‌تواند به مشکلات بحران مالی رژیم تهران دامن بزند.



آذری August 1, 2018 06:51 PM

این نامردها با حمایتی که از حکومت دست نشانده خود در ایران تا بحال کرده اند؛ هر گونه خلافهای احمقانه آنها را با ثروتها ملّی ایران جبران میکنند این تازه اول کار نبوده و آخر آن هم نخواهد بود چرا که بعد از سقوط این رژیم؛ تمام صورتحسابهای عملکرد این رژیم را چندین نسل بعد از ما خواهند پرداخت فشاری که دولت های غرب؛ علی الخصوص کشور اسرائیل میآوردند؛ همواره ادامه خواهد یافت به دوستان اسرائیلی باید گفت که شما یک بدهی تاریخی به ایران دارید اگر فشارتان به رژیم باشد کارتان درست است؛ ولی اگر قصد تصاحب اموال ایرانی که خود گرفتار این رژیم است بکنید؛ باید بگویم که کارتان هوشمندانه نیست چرا که اگر زمانی به هر دلیلی آمریکائی از شما حمایت نکنند و یا آمریکائی دیگر وجود نداشته باشد؛ تنها پناهتان در این دنیا باز ملّت ایران خواهد بود نمک به چشم ما نپاشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


koroush August 1, 2018 07:26 PM

انگلیس چرا از جیب مردم برمیدارد، از حساب سران ج ا که در فاجعه ۱۱ سپتامبر دست داشته اند امثال خامنه ایی و روباه بنفش که رییس شورای امنیت بود بردارد ، گرچه ان پولها هم از جیب مردم دزیده شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین August 2, 2018 12:21 AM

این لاشخوران دستکم از سی دهه پیش این نقشه را برای ایران کشیده بودند اینان در زمان رضا شاه بزرگ و محمد رضا شاه نمیتوانستند به آرزویشان برسند چه کسی بهتر از آخوندهای نادان و بیسوادی که اینان را به آرزوی دیرینه شان برسانند اینان هم آخوندها را و هم سادگی و بردباری ایرانیان را به خوبی میشناختند و میدانستند که روزی این بردباری به پایان میرسد و تا آن هنگام هم سرمایه های ایران بیرون رفته است رفتار به آشکارا دوستانه و مهمان نوازیشان انگیزه گیرایش این گروه نادان و بنابر این پخش سرمایه ایران در جهان شد اینان بردباری ایرانیان و تُهی کردن سرمایه های ایران را سه دهه حدس زده بودند و چه نیکوتر که چهل دهه شده است تا واپسین قطره های سرمایه هم بیرون رود اکنون ما ایرانیها باید بدنبال سرمایه مان بدویم و شماری ناچیز را از راه قانون پس بگیریم
نه خود خورد، نه کس دهد، گَنده کند، به سگ دهد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: