آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 17 خرداد ماه 1397 = 07-06 2018

فیلم؛ تغییر قیافه صادق دزده هنگام فرار از ایران

این چھرە را برای فردای سرنگونی جمهوری اسلامی به‌خاطر بسپارید. آخوند دزد جنایتکار صادق لاریجانی معروف به صادق دزده جزو افرادی است کە به خاطر خیانت و جنایات و دزدی‌هایش باید دادگاھی شود.




www.youtube.com/watch?v=01wdckD0EJE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام June 2, 2018 03:27 PM

ایناموقع فرار تغییر جنسیت میدن به عنوان حاجیه خانم از ایران در می‌رن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush June 7, 2018 01:53 PM

جای فرار نیست و پس از دستگیری (چه در داخل و چه در خارج کشور)، پیشنهاد میشود که برای دل جویی، یک گله از اینها را که چند سردار سپاه قدس و سلیمانی هم در میان آنها باشد را برای محاکمه به اسرائیل بدهیم! بقیه اینها را که کم هم نیستند را در خیابان‌های ایران ترتیب میدهیم، به امید انروز که دیر هم نیست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Amir June 7, 2018 03:37 PM

اينها بهتره برند كربلا، اونجا ميتونن زنهايشان با مردهاى عرب همخواب بشن! ! ثواب داره بوى كربلا بوى امام حسين

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو June 7, 2018 05:49 PM

برای خیلی ازکشورهای خارجی ازجمله اتحادیه اروپا و ترکیه و روسیه قدم قشون های آخوندی جنایتگر و چپاولگر که حساب بانکی های مختلف با ارقام نجومی دلارویوروشریک درسرمایه گذاری کلان همه جانبه دراین کشورها هستند هزارها مرتبه ازقدم های پناهندگان ایرانی فقرزده خوش آیندتراست - آخوندسانان و آقازاده هایشان به دفعات درکشورهای خارجی رفت و آمد داشته اند آنهم توسط هواپیماهای خصوصی که درفرودگاه های کوچک وغیرقابل روئیت برای چشم های فضولان و مطبوعاتی ها بوده است - متاسفانه تابحال امکان اسکن چهره و ضبط انها دربانک های اطلاعاتی فرودگاهی جهانی وجود نداشته است و هرفردی ازقشون آخوندسانان می تواند چندین نام و چندین پاسپورت داشته باشد وبدون مزاحمت به کشورهای خارجی مسافرت کند - تمامی قشون آخوندی که بیش ازهشتادسال دارند وهمچنان زنده اند برپایه حمایت دکتری خارجی است

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem June 7, 2018 11:32 PM

این جانیان به فرا ر نمیرسن ملت به حسابشان میرسن این قاضی تگزاس را حلق آویز میکنن و به آتش میکشن باید جواب تمام آنها که دستگیر شدن و به قول این قاضی جنایت کار در زندان خودکشی کردن را به دهند این همه خود کشی در زندان کثیف اسلامی ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: