آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 16 خرداد ماه 1397 = 06-06 2018

تجاوز به دختربچه ۱۰ ساله و سوزاندن جسد

دختر بچه ۱۰ ساله که احتمالا قربانی تجاوز شده در خرمشهر پیدا شد

خبرگزاری هرانا – جسد دختر بچه حدودا ۱۰ ساله و با هویت نامشخص در مسیر فرودگاه آبادان توسط نیروهای شهرداری پیدا شد. یک مسئول امنیتی در شهرستان خرمشهر گفت که “احتمال می رود این طفل معصوم مثل آتنا دختر بچه پارس آبادی قربانی نیت شوم شده است و قاتل برای پوشاندن عمل خود اقدام به سوزاندن جسد کرده است”.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، با حضور کارآگاهان پلیس جنایی در محل کشف جسد و در بررسی های نخست ماموران متوجه شدند جسد متعلق به دختر بچه ای حدودا ۱۰ یا ۱۲ ساله است و قاتل پس از به قتل رساندن این دختر بچه جسدش را سوزانده و درجاده فلکه فرودگاه آبادان در شهرستان خرمشهر رها کرده است.

دولت کابل پیگیر ماجرای تجاوز خمینی‌ شهر شد

چند روز پیش نیز از خمینی شهر خبری آمد مبنی بر این که به یک دختر بچه پنج ساله اهل افغانستان تجاوز شده، روایت این گونه بود که این دختر مقابل در خانه شان در حال بازی بوده و سه نفر او را می دزدند و به او تجاوز می کنند و چند ساعت بعد پیکر نیمه جان دختربچه در خرابه ای پیدا می شود.

این دختربچه بعد از تجاوز به بیمارستان اشرفی انتقال یافت. بهاره، پنج ساله بعد از جراحی از بیمارستان مرخص شده و حالا در خانه‌اش است. عموی دختربچه گفته بود که وضعیت روحی و روانی او خوب نیست.

همچنین در اظهار نظری دیگر مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان گفت: با توجه به تأکیدات دادستان در چارچوب قوانین و مقررات و بدون هیچ‌گونه مسامحه و با سرعت به این پرونده تجاوز رسیدگی خواهد شد و تابعیت و ملیت متهم تأثیری در رسیدگی به پرونده ندارد.

دولت افغانستان هم در واکنش به تجاوز به یک دختر خردسال افغان در خمینی‌شهر اصفهان خواستار بررسی این رویداد شد.

در خبرنامه وزارت خارجه افغانستان آمده که صلاح الدین ربانی، وزیر امور خارجه، از سفیر این کشور در تهران خواسته است تا این موضوع را "به گونه جدی" بررسی کرده و همچنین خواستار بازداشت عامل یا عاملان آن شده است.



Babak June 3, 2018 08:39 AM

هردم از این باغ بری میرسد نغزتر از نغزتری میرسد
این هم از خمینی شهر
شما را به مقام انسانیت می رسانیم دلخوش به این مقدار نباشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


محسن June 3, 2018 12:14 PM

گناكار ان نيست كه دزدي ميكند بلكه كسي هست كه تاريكي ميافريند، از آخوند و امامی كه تجاوز به حيوانات مانند شتر را جايز ميداند چه انتظار ميتوان داشت، در تحريرالوسيله خميني رسما ذكر شده كه تماس جنسي براي لذت بردن مرد حتي با طفل شير خوار جايز است، شرممان باد از اين اعقاد زوركي

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: