آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 فروردین ماه 1398 = 16-04 2019

نگرانی از فرار خلبانان ایرانی از جمهوری اسلامی

مهاجرت خلبانان ایرانی به دلیل تعداد زیاد آن در سال گذشته و موج درخواست‌های مهاجرت این صنف، بازتاب گسترده‌ای داشته و در محافل تخصصی به‌عنوان بحران پیش‌روی صنعت هوایی ایران قلمداد شده است.

به نوشته روزنامه اعتماد، این مهاجرت‌ها، شرکت‌های هواپیمایی را نسبت به آینده نگران کرده و با اعلام وضعیت بحرانی، سعی کرده‌اند به هر شیوه ممکن از خروج خلبانان ممانعت کنند. اخذ تعهدات سنگین و بلندمدت از خلبانانی که در شرف استخدام یا در آستانه ارتقا بودند، ممنوع‌الخروجی برخی از خلبانانی که تعهد داشتند، صادرنکردن تأییدیه یک‌طرفه گواهینامه خلبانی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری و در کمال ناباوری تعلیق گواهینامه برخی از خلبانان ایرانی که در شرکت‌های هواپیمایی خارجی پرواز می‌کردند، بخشی از این اقدامات است.

این مهاجرت‌ها که عموما با نارضایتی و گاهی بدون اطلاع قبلی بوده، حتی با وجود داشتن تعهد به شرکت ایرانی نیز صورت می‌گیرد. از آنجایی که خلبانان ایرانی مکانی برای احقاق حقوق خود و بیان مشکلات و نارضایتی‌شان ندارند، پس از پیگیری‌های اداری معمول و حاصل‌نشدن نتیجه، یا به شرایط موجود خو می‌کنند یا رخت مهاجرت بر تن می‌کنند. چنین مهاجرت‌هایی نه‌تن‌ها اعزام نیروی کار نیست، بلکه به یک «فرار هماهنگ‌نشده جمعی» شبیه است.



حقیقتگو April 16, 2019 09:08 PM

خلبان هائی که بدرستی ازفجایع خرابی های هواپیماهای اوراقی وکهنه با خبرند و حداقل برای جان شان ارزش قائل هستند چرا نباید خودشان و همچنین مسافران بی اطلاع را قربانی کنند پس چه بهترمهاجرت کنند بدون هیچ شک وشبهی هم راننده گان اتوبوس ها که هرروزه با اتوبوس معیوب و محتاج به لوازم یدگی غیرقابل خرید با قیمت های دلاری مواجه هستند اگرامکانش را داشتند مهاجرت می کردند آیا راننده اتوبوس اوراقی که بدلیل بریدن ترمزاتوبوس موجب مرگ بسیاری ازدانشجویان شد اگردرکشوردیگری اتوبوس نو وحقوق مکفی بهش میدادند مهاجرت نمی کرد رژیم آخوندی درحقیقت می گوید بسوزوبسازواگرهم سقوط کردی وکشته شدی تقصییر خودت بوده

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام April 17, 2019 07:11 AM

تنها هدف آخوندها و اربابانشان کشتار ایرانیان و سرقت اموال ایرانیان است و بس

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: