آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 13 خرداد ماه 1397 = 03-06 2018

فیلم؛ درگیری شدید مردم با گشت وحوش ارشاد

نیروهای گشت ارشاد با وحشیگری به شهروندی در میدان نقش جهان اصفهان یورش برده و ضمن اقدام برای بازداشت گوشی او را ضبط کرده‌اند. مردم نیز در حمایت از این زن با نیروهای حکومتی درگیر شدند. زن فریاد می زند: «آخه به چه جرمی؟! من به بچه‌ام چی بگم؟!»




www.youtube.com/watch?v=WCZTnPFRIBg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان June 4, 2018 04:10 AM

درگیر شدن مردم با نیروهای سرکوبگر رژیم در مواقعی اینچنینی روحیه آنها را بشدت تضعیف میکند از سوی مردم هم امیدوارانه میتوانند به مقابله بهتر با این نیروهای وحشی حکومتی بپردازند! دلیل مزاحمتهای بی مورد مزدوران رژیم در برابر مردم آنست که آنها تصور دارند که مردم در این گونه مواقع فقط تماشاچی این رخدادها هستند و بی تفاوت از کنار این مسائل گذر میکنند اما در این فیلم عکس ماجرا صورت میگیرد! درود بر این زنان و مردان مبارز اصفهانی که با مداخله جدی و ایستادگی در برابر دژخیمان رژیم جنگ را به سود خود پایان دانند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


nafass June 4, 2018 10:45 AM

از فیلم گرفتن همشون مثل سگ میترسن خوب اگه کارتون درسته چرا میترسید از عکس و فیلم تازه باید خوشتون بیاد که فیلمتونو میگیرن که همه ببینن مملکت به باد فنا و دزدی رفت این از ما بهترونها هنوز تو نخ حجابن مشاغل شما اسمش باج خورای دولتی است نه گشت ارشاد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: