آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 17 خرداد ماه 1397 = 07-06 2018

التماس رهبر کره شمالی برای دیدار با ترامپ

وکیل رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که رهبر کره شمالی برای برگزاری نشست با دونالد ترامپ زانو زد و خواهش کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، رودی جولیانی طی اظهاراتی در اسرائیل گفت: آنها به معاون رئیس جمهور و مشاور امنیت ملی ما توهین کردند. ما را به تهدید به جنگ هسته ای کردند و وعده پیروزی در آنرا دادند. پس از این اتفاقات ما این نشست را لغو کردیم.
وی گفت: پس از آن "کیم جونگ اون" زانو زد و التماس کرد که این نشست برگزار شود و این دقیقا وضعیتی است که او را باید در آن قرار داد.
در اواخر ماه مه دونالد ترامپ طی نامه ای که برای رهبر کره شمالی ارسال کرد، اعلام نمود؛ با توجه به اقدامات "خصمانه" پیونگ یانگ نیازی به برگزاری نشست وجود ندارد. در همین حال ترامپ گفت برای دیدار با رهبر کره شمالی در آینده آماده است.
کاخ سفید همچنین اعلام کرد که؛ نشست گروهای آماده سازی برای دیدار رهبران آمریکا و کره شمالی با شکست روبرو شده است. همانطور که در بیانیه کاخ سفید آمده است، تیم آماده سازی مقدمات دیدار رهبران کره شمالی و آمریکا در سنگاپور در انتظار همکاران کره ای بودند، اما آنها حضور نیافتند.
پس از گذشت چند روز، آمریکا اعلام کرد که نشست رهبران آمریکا و کره شمالی در تاریخ 12 ژوئن در سنگاپور برگزار خواهد شد.



شهنام June 7, 2018 12:18 PM

شک ندارم که تمام این ماجرا حقیقت داره و زانو زدن برای التماس یک کار مرسوم در بین کره ای هاست و سر به نیست کردن ژنرال های ارتش کره شمالی هم بی ربط به این موضوع نیست به هر حال این پسر بچه کار عاقلانه ای کرد هم برای خودش هم برای ملتش

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام June 7, 2018 01:55 PM

جولیانی دست کمی از خود ترامپ در دروغ گفتن و خالی بستن نداره و آن ایرانی هائی که دخیلشون را به ایندو بسته اند به کج راهه میروند واقعیت اینست که کیم با همه کله خری و ارثیه ناکارآمدش مسیر خوبی را برای آینده کره شمالی انتخاب کرده است و همه این حرف و حدیث های امثال جولیانی جنبه تبلیغاتی دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی June 7, 2018 03:05 PM

آقای رودی جولیانی بعنوان یک وکیل قضائی وبعنوان یک سیاستمدار کهنه کار باید مراعات بعضی موضوعات شخصیتی ورفتاری، یویژه وقتی به رفتاررهبر یک کشور، هرچند ضعیف ودرمانده را بنماید.

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: