آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 18 خرداد ماه 1397 = 08-06 2018

خودداری ترامپ از مذاکره با نخست وزیر انگلیس

ترامپ ملاقات خود را با ترزا می به خاطر لحن معلمانه او لغو کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Telegraph،یک منبع در دولت آمریکا اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، مذاکرات دوجانبه با ترزا می،نخست وزیر بریتانیا، در نشست G7 در کبک، کانادا را لغو کرده است.

به گفته این منبع،آقای ترامپ از لحن معلمانه ترزا می خسته شده است.او همچنین افزود: متاسفم، اما او مانند یک معلم مدرسه است. من فکر نمی کنم که او رابطه خوبی با کسی داشته باشد.

منبع دیگری در این باره به این مطلب اشاره می کند که رئیس جمهور آمریکا ازدرخواست های مکرر نخست وزیر بریتانیا، که به دنبال تلاش برای استفاده از روابط بین کشورها برای به نفع خود بود، ناراضی است.

طبق اعلام کاخ سفید،آقای ترامپ مذاکرات دوجانبه ای را با جاستین ترودو و امانوئل مکرون،رهبران کانادا و فرانسه، خواهد داشت.

نشست سران گروه 7 در روزهای 8 و 9 ژوئن در کبک برگزار خواهد شد.



شهنام June 8, 2018 12:21 PM

ای خدای بزرگ کم مونده از شادی پر در بیارم اینا که میشنوم حقیقته یا خواب و رویاست؟ پرزیدنت ترامپ عزیز تو از این به بعد جون بخواه ‌

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو June 8, 2018 08:37 PM

انکارکه ساسیون امریکا ازاتاق بیهوشی چهل ساله دوباره به حال عادی برگشتند و متوجه میشوند که دردوران بیهوشی شان فتنه انگلیس وفرانسه وهم پیمانانشان چه بسرایران و خاورمیانه آورده است درغفلت امریکا بخوربخورها و چپاولگری های میلیاردی برقراراست - مارمولک ها به سوسمارها وکرم ها به مارهای زهرآگین اسلامی تهدید امیز تبدیل شده اند -مسلم است اگرهرفرد دیگری بجای ترامپ ذره ای فهم وشعوروغیرت بعنوان رئیس جمهورکشورابرقدرتی همچون امریکا ظهورمیکرد هدفش می بایست درمرحله اول مبارزه با کشورهائی باشد که طعمه دهنده گان مارمولک ها و کرم ها بوده اند- مسلم است ترامپ هرچه بوده وهست درصدد خشکانیدن این دادوستدهای اروپائی ها وهم پیمانانشان باشد - چهل سال مرگ برامریکا درایران وچهل سال سلام وعزت واحترام آخوندها براروپا و روسیه وچین - این چه رفقاتی بامریکا میتواند باشد؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: