آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 18 خرداد ماه 1397 = 08-06 2018

ضرب و شتم مدیر مدرسه توسط پدر دانش‌آموز

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از ضرب و شتم مدیر یکی از مدارس روستایی شهرستان رومشکان توسط پدر یکی از دانش آموزان این مدرسه خبر داد.

به گزارش مهر، رضا زینی وند مقدم با ابراز تاسف و تاثر فراوان در خصوص ضرب و شتم یکی از مدیران مدارس روستایی شهرستان رومشکان توسط یکی از اولیای دانش‌آموز این مدرسه گفت: حفظ شان و کرامت فرهنگیان اولین اصل و وظیفه سازمانی، انسانی و قانونی آموزش‌وپرورش است و در این راستا به‌محض اطلاع از این خبر تاسف‌بار، طی تماس با مدیر مضروب مدرسه و جویا شدن موضوع، از طریق مراجع قانونی و مسئولان شهرستانی پیگیر موضوع شدیم.

وی با تاکید بر اینکه دستورات لازم در این خصوص برای بررسی موضوع به واحدهای حقوقی، حراست و ارزیابی عملکرد و همچنین رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان داده‌شده است، افزود: مقرر شد تا مسئولین این واحدها برای دلجویی از مدیر مدرسه و بررسی و پیگیری ویژه به شهرستان رومشکان عزیمت کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان بابیان اینکه پس از تکمیل گزارش حادثه و جمع‌آوری اسناد و مدارک، موضوع از طریق مراجع قضایی و حقوقی تا احقاق کامل حقوق مدیر مضروب و آسیب‌دیده و همچنین اعاده حیثیت ایشان و جامعه فرهنگی دنبال خواهد شد، گفت: مجازات فرد خاطی را به‌طور قاطع پیگیری خواهیم کرد.

زینی وند بابیان اینکه لازم به توضیح است که با توجه به وقوع این رویداد تاسف‌بار در روز پنج‌شنبه سوم خردادماه، واحد حقوقی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان رومشکان بلافاصله در روز شنبه پنجم خرداد، موضوع را از طریق مراجع قضایی و انتظامی شهرستان پیگیری کرده است، گفت: پرونده فرد خاطی مفتوح بوده و این پرونده در مراجع انتظامی و قضایی در حال رسیدگی است.



Amir June 8, 2018 12:15 PM

چرا دليل اين كتك كارى ذكر نشده ! !
احتمالاً ايشون هم ( آقاى مدير ) مثل طوسى و امثالهو بچه باز و يا به فكر ياد دادن قرآن بوده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: