آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 22 شهریور ماه 1397 = 13-09 2018

نظرسنجی؛ آیا بدبخت تر از ما کسی هست؟

به گزارش اسپوتنیک، تازه ترین نظرسنجی موسسه گالوپ در باره بدبخت ترین کشورهای جهان منتشر شد. طبق این نظرسنجی، ایران یکی از بدبخت ترین کشورهای جهان شناخته شده است.

بنا بر نظرسنجی مؤسسه گالوپ ، مردم ایران در میان کشورهایی که مردم‌شان منفی‌ترین تجربه‌های روزانه را دارند در پایین‌ترین بخش‌های جدول و هم‌تراز با نیجر و مناطق فلسطینی جای گرفته‌ است.

استیو هانکه، استاد اقتصاد دانشگاه جان هاپکینز اخیرا در یادداشتی ادعا‌هایی در ارتباط با اقتصاد ایران مطرح کرده است. وی با اشاره به وضعیت اخیر بازار ارز ایران گفته: نرخ تبادل بازار آزاد، می‌تواند به طرز قابل اعتمادی به یک اندازه‌گیری دقیق از نرخ‌های سراسری تورم تبدیل شود.

او مدعی شده است که نرخ نورم سالانه ایران ۵۳.۸ درصد بوده است و اگر از این عدد برای محاسبه در شاخص بدبختی استفاده شود، فقط دو کشور قبل از ایران خواهند بود: ونزوئلا و سوریه.



Ghasem September 13, 2018 12:51 PM

عزیزان بد بخت از چه نظر می گوید اگر ازهمه نظر باشد مطمعا باشید ما در رده اول بد بختی هستیم تغارف را کنار بگذاریم ما مسلمانیم ولی متظاهر ما یا ثروتمندترین هستیم و یا فقیر ترین بستگی به درجه خود فروختگی ما دارد ما هزاران هزار انگل پرورش دادیم که برای ما نه تنها انگل محسوب نمی شوند بلکه از درجه بالای احترام بر خوردار هستند در کشور ما کسانی که بی سواد وبی مدرک هستند پستهای کلیدی را در اختیار دارند و حسابی دزدی و اختلاس می کنند اما کسانی که دارای علم هستند کنار گذاشته شدهاند فقط برای اینکه آزاده هستند و نیازی به چاپلوسی احساس نمیکنند پس می‌توان نتیجه گرفت که ما بد بخت ترین مردم دنیا هستیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام September 13, 2018 04:15 PM

اگر حسابش رو بکنیم ایران در واقع بدبخت‌ترین کشور دنیاست چون در ونزوئلا دست کم مردم آزادی پوشش و رقص و آواز دارند و در سوریه هم همینطور در سوریه جنگ مردم را میکشد اما در ایران پراید در سوریه مردم از بمب فرار میکنند اما در ایران از آخوند از بمب بدتر چون بمب یکبار میکشد ولی‌ آخوند روزی هزار بار میکشد و زجر کش میکند ما ایرانیان رسما بدبخت‌ترین ملت جهان هستیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: