آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 29 خرداد ماه 1397 = 19-06 2018

فیلم؛ واکنش دیدنی سلیمانی به شعر بلبل خامنه ای

فیلم زیر: واکنش سلیمانی به شعر صف اول در نماز عید فطر که توسط یکی از مداحان خامنه ای علیه روحانی خوانده شده

روزنامه جهان صنعت در خبری کوتاه از مشاجره لفظی قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و حسن روحانی در جریان نماز عید فطر خبر داده است.

این روزنامه به نقل از یک منبع آگاه نوشته است: پیش از شروع خطبه‌های نماز هنگامی که حسن روحانی به محل استقرار مقامات نظام وارد شد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به وی درباره عدم تخصیص و اجرایی شدن بودجه نظامی به رییس‌ جمهور تذکر داد که با واکنش تند روحانی مواجه شد. با بالاگرفتن این مشاجره علی شمخانی دبیر شورای ‎عالی امنیت بین آنها وساطت کرد تا قضیه فیصله پیدا کند.

سر شاخ نشستن و از بن بریدن

به گزارش اعتماد آنلاین، عضو اصلاح‌طلب شورای شهر به مداحی حاشیه نمازعید فطر در مصلی تهران واکنش نشان داد و آن را مثال سرشاخه نشستن و از بن بریدن توصیف کرد.

غلامرضا انصاری گفت: اینگونه حرکات و رفتارها ضرب‌المثل سر شاخ نشستن و از بن بریدن را به یاد انسان می‌آورد. اکنون برخورد و حمله با دولت تنها به دولت آسیب‌ نمی‌زند بلکه کل نظام را دچار چالش و مشکل می‌کند.

میثم مطیعی که سال گذشته با مداحی‎ای با ترجیع بند «ای نشسته در صف اول» در نماز عید فطر حاشیه ساز شده بود و مطالبی را علیه روحانی عنوان کرد، امسال نیز همچون سال گذشته همین سبک را ادامه داد و حتی به روحانی گفت: صف اول ننشین، در میان جماعت جا هست!




www.youtube.com/watch?v=FBfkyzXqbtA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Koroush June 15, 2018 12:21 PM

مردم ايران اين حمله ها را جدى نمى گيرند ، حالا استمرار طلبان هر چقدر زور بزنند ، اينها همه شون دستشان بخون و غارت الوده است و خواهد بود ،همين ديروز روباه بنفش به روزنامه نگاران التيماتم داد كه اگر سرسوزنى از نابسامانى اقتصادى و بگير و بندها حرف بزنيد

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام June 15, 2018 02:11 PM

صف اول صف آخر همه تان ناکارید آخر کار شماست همگی بردارید

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو June 15, 2018 07:19 PM

تمامی اینها بازی های حکومتی برای گول زدن مردم - اگرفردی کتک خورده باشد وناله کنان درکناری افتاده باشد موردلطف وترحم ره گذاران قرار میگیرد- حالا برای جماعتی که اخوندبنفش موردحمایت شان بوده وحالادچار حمله وفرومایه گی وتوهین ها قرارمی گیرد موردی برای ترحم ودلداری روحانی فراهم میشود- اگرزمین مزروعی حاصل خیزهم چهل سال ازمراقبت وحمایت باغبان برخوردارنباشد به علف زاری بدل میشود که محل زادولد ورشدونمو جانوران موذی وسمی وزهری همه شکل وفرمی میشود- درحقیقت محض چهل سال سیاسیون امریکا ایران را با آنچه درایران درحال رشدونمو بود رها کردند ومارمولک ها به سوسمارها تبدیل شدند وکرم ها به مارها وافعی های بزرگ جثه تبدیل شدند- حالا که امریکای اوبامائی دیوانه با بیش از۱۵۰ میلیارد دلاربرایشان طعمه انداخت جانی دوباره برپیکرشان دمید که به جان مردم ایران بیفتند -

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی June 15, 2018 09:25 PM

این قورباغه ها همچنین از بدی برجام میگویند که اگر یکی ندونه فکر می‌کنه اونها آمدند با التماس برجام رو به ایران دادند بابا شما بر اثر تحریم ها چنان به ریغ افتاده بودید که حاضر بودید ترکمان چای را هم امضا کنید و آقا حتی حاضر بود برای رضایت آنها جای دوست جای دشمن را نشان بدهد باز دوزار پول گیرشون آمد و یابو برشون داشت و عر و عر میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر ارشادی June 16, 2018 01:42 AM

خداوند بستان نظر کرد ودید
یکی ابله بی شعوری که بود فاقد دانش درک و فهم
مرتب همی زد زر و حرف مفت برای تنی ابله و بی سواد
خداوند بستان نظر کرد و دید
بگفتا که ابله سر شاخه ای نبر سید علی شاخه را
علی کور و کر بود و ناقص ز عقل وشعور
برید شاخه را ! ! ! ! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام June 16, 2018 08:50 AM

خطاب به چلاق ناقص، روباه بنفش ، کلاغ کاکتوس ولایت و ما بقی اراذل اسلامی: ای تهی مغز پست پر آزار گرم تا کی بماند این بازار به چه کار آمدت جفاکاری مردنت به که مردم آزاری

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین June 19, 2018 11:26 AM

زشتی در مردمان نیک و همچنین زیبایی در اهریمنان هرگز یافت نمیشود
چه برسد اهریمنی زشت که لبخند به لبان داشته باشد
ای سلیمانی نادانِ بدسرشت، اینبار این مداح برای تو روزه میخواند که در جلو نشسته ای

گزارش یا اعتراض به این نظر


بابک پرسا June 19, 2018 12:26 PM

- از نسل آخوند و ملا بدور باش که اگر دوستت باشند، مال تو را می خورند و اگر دشمنت باشند، خونت را می ریزند ( میرزا خان کرمانی )

- در جنگل جمهوری جانوران_ جنایتکار درنده و خون آشام اسلامی آخوندی :

- یکی از یکی خونخوار تر و فریبکار تر و دزدتر و مؤمن مسلمان تر از دیگری،،،،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: