آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 4 تیر ماه 1397 = 25-06 2018

راه حل روزنامه خامنه ای برای گرانی‌: اعدام کنید!

کیهان خامنه ای در گزارش اصلی امروز خود خواستار اعدام اخلالگران اقتصادی و کسانی شد که به آنها "تروریست های اقتصادی" می گوید.

این روزنامه نوشت: دشمنان درصدد هستند که با مایوس سازی مردم، رجال پشیمان را به میانه میدان کشیده و از زبان آنان از ضرورت سازش برای حل مشکلات سخن بگویند. اما نظام اسلامی در صورت برخورد قاطع دستگاه قضا با اخلالگران نظام اقتصادی می‌تواند مشکلات موجود را رفع و دشمنان را ناامید سازد.

این منبع نوشت: قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور مصوب آذر 1369 با اصلاحات و الحاقات بعدی آن مجازات‌های سنگینی را برای این اخلالگران مقرر کرده است که اعدام و مصادره کلیه اموالی که از طریق خلاف قانون به دست آمده باشد از جمله این مجازات‌ها است، برخورد قاطعانه دستگاه قضا با اخلالگران در اقتصاد یا همان تروریستهای اقتصادی که با هدف «ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران» به ناامید سازی مردم دست زده‌اند را به شدت پشیمان خواهد کرد.

این قانون در ادامه مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور را نیز ذکر می‌کند که با توجه به شرایط امروز کشور توجه به بندهای گفته شده نشان می‌دهد که قاطعیت دستگاه قضا و اعمال این مجازات‌ها در‌باره اخلالگرانی که به قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی مردم را ناامید می‌کنند می‌تواند بسیاری را پشیمان و از ادامه روندی که در پیش گرفته‌اند باز دارد.

این در حالیست که روحانی هفته گذشته در جلسۀ ساماندهی بازار کالا و ارز گفته بود: پذیرفتنی نیست که افرادی از دولت ارز ۴۲٠٠ تومانی بگیرند و با سودجویی در بازار آن را به قیمت بالا به مردم بفروشند.



بهرام June 25, 2018 10:56 AM

اعدام و مصادره اموال به نفع چه کسانی ؟ رژیم فاسد آخوندهای بدکاره گوش شنوایی و هیچ برنامه و طرحی برای مشکلات اقتصادی و اجتماعی نداره و تنها نسخه برای حل مشکلات رو حذف فیزیکی و ضبط اموال از زمان تاسیس این حکومت فاسد تا امروز در روی یک پاشنه میچرخه سرکوب به روشهای مختلف و تا سرنگونی رژیم همین روش ادامه پیدا خواهد کرد ، ما نباید ولی عقب نشینی کنیم با اعتصاب و تظاهرات روی خواسته های حداکثر جامعه پافشاری کنیم ،، برای پیروزی باید تمام ایران وارد میدان مبارزه بشه ، در غیر اینصورت و با حرکتهای متفرق و محدود اوضاع بدتر خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام June 25, 2018 11:02 AM

با اعدام چند نفر از مهره های سوخته می خواهند خود را بیگناه جلوه دهند ولی بدانند نه راه پس دارند نه راه پیش

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان June 25, 2018 11:30 AM

این عنصر فرصت طلب، شریعتمداری اینبار درست گفته باید اخلال گران اقتصادی را دستگیر کرد مثلا ابتدا با سقط کردن آیات عظما چون خامنه ای، مکار شیرازی، تمساح یزدی و تمامی عناصری چون خود شریعتمداری گرفته و نمامی غارتگران بنام و آقازادها شروع کرد و سپس باید گور خمینی را به آتش کشید که پس اشغال ایران اقتصاد کشور را به مشتی تروریست و بیماران جنسی واگذار کرد! ودر انتها میتوان با سقط کردن شریعنمدای این عنصر تروریست مروج؛ روزنامه کیهان را نیز باز پسگیری کرد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو June 25, 2018 06:34 PM

خمینی جنایتکار وضدایرانی هم درظاهرخودش را حامی مردم معرفی میکرد وباکینه وعقده ای که درتمام وجودش برعلیه مردم داشت جنگ هشت ساله را که خودش مسبب شروع آن بود را نعمتی دانست دربکشتن دادن مردم ایران درجبهه های جنگ و تا توانست هزاران ایرانی را معدوم به داروجوخه های آتش سپرد- خمینی وعلی خامنه ای مردم ایران موجودات مزاحم و دشمنشان می دانسته ومی دانند وهرگونه ظلم وفقروشقاوت وچپاولگری ودستگیری وزندانی کردن و کشتن آنها را به هرشکل وفرمی مورد پسندشان بوده وهست -اینکه خامنه ای بروزجنگ را بهرشکل وفرمی دامن می زند فقط برای محوکردن هزارها مردم ایران است - اینکه روزنامه حکومتی برای کشتارمردم ازفقروبیکاری وگرانی به ستوه آمده شعاراعدام کردن آنهارا میدهد ودرصدداست با ایجادترس ووحشت برادامه حکومت آخوندی اشغالگربکوشد دقیقا" افکارعلی خامنه ای را می نویسد

گزارش یا اعتراض به این نظر


hamed June 25, 2018 07:47 PM

برای اعدام کردن این کثافتها اول باید از خود انگلشون شروع کنن
هر چی دست وپا که بزنن بیشتر توی نجاست خودشون غرق میشن
اگر روزی همینها محاکمه بشن درست باید بلایی رو سرشون بیارن که سر مردم بیگناه میاوردن
اعدام کردن اینها براشون بهترین مجازاته

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: