آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 27 تیر ماه 1397 = 18-07 2018

داور پرافتخار ایرانی هم ممنوع التصویر شد

عجیب ترین خبر غیرنقل و انتقالاتی که امروز روی جلد روزنامه های ورزشی دیده شد، ماجرای ممنوع التصویری علیرضا فغانی است. داور سرشناس کشورمان که عملکرد بسیار خوبی در جام جهانی داشت در شرایطی بامداد سه شنبه به ایران برگشت که هیچ دوربینی از صدا و سیما در مراسم استقبال از او حضور نداشته.

به گزارش بهارنیوز، همشهری ورزشی تیتر و عکس یک خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشته دوربین های تلویزیونی از حضور در این مراسم منع شده بودند.

حسین قدوسی سردبیر سابق روزنامه پیروزی هم در کانال تلگرامش با اشاره به این مساله نوشته: متاسفانه دوربینی از سیما ندیدم. فقط می شود گفت فاجعه است اگر ممنوع التصویری واقعیت داشته باشد. ما استاد تخریب سرمایه های ملی هستیم.


داور ایرانی برترین داور جام جهانی شد

علیرضا فغانی، داور سرشناس ایرانی در نظرسنجی انجام شده بالاتری رای را به دست آورد و بهترین داور جام جهانی روسیه لقب گرفت.

به گزارش نامه نیوز، با برگزاری فینال جام جهانی 2018 روسیه و قهرمانی تیم ملی فرانسه، پرونده جام بیست و یکم نیز بسته شد. بعد از اعلام بازیکنان برتر این مسابقات، سایت «ratetheref.net» نیز با نظرسنجی از کاربران خود اقدام به معرفی برترین داوران جام کرد.

در این نظرسنجی علیرضا فغانی که در طول مسابقات همواره در رده اول یا دوم قرار داشت در نهایت با کسب اکثریت آرا به عنوان بهترین داور مسابقات معرفی شد.

این داور ایرانی همراه با کمک هایش یعنی رضا سخندان و محمدرضا منصوری چهار بازی مهم «آلمان - مکزیک»، «آرژانتین - فرانسه»، «صربستان - برزیل» و «بلژیک - انگلیس» را قضاوت کرد و اشتباهات تاثیرگذاری نیز نداشت و حتی یک بار نیز مجبور به استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی نشد.

رده‌بندی پنج داور برتر این رقابت‌ها با توجه به امتیازات کاربران اینترنتی به شرح زیر است:

1- علیرضا فغانی از ایران با 4.76 امتیاز
2- بیورن کوئیپرس از هلند با 4.08 امتیاز
3- جهاد جریشه از مصر با 3.8 امتیاز
4- متئو کانگر از آمریکا با 2.63 امتیاز
5- فلیکس بریش از آلمان با 2.5 امتیاز

در عکس زیر علیرضا فغانی در کنار تنها داور زن بازیهای جام جهانی فوتبال در روسیه دیده می شود. خانم فرناندا کلمبو الیانا، برزیلی است و ۲۵ سال سن دارد و امسال در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به عنوان کمک داور حضور داشت.

ایران پرس نیوز




ایرانی July 16, 2018 06:08 PM

درود بر شما آقای فغانی گرامی ایرانیان به شما افتخار می کنند
پاسخ روشن شما به آنانی که بابت تصویرتان همراه با همسر دوست و همکار آرژانتینی تان به شما خرده گرفته بودند نمایانگر تعلق خاطر شما به مردم کوچه و بازار ایران است همیشه پایدار و سرفراز باشید
بسیاری از ایرانیان در خارج از کشور موجب سرافرازی و سربلندی ایران و ایرانیان هستند
البته برخی هم هستند که خود مسخ کشورهای مورد سکونتشان میشوند و هر نوع همکاری که این کشورها با ج ا اسلامی می کنند را نادیده میگیرند! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid July 19, 2018 01:37 AM

گناهش این بود که نتونست میخ اسلام رو همونجا بکوبه با چپوندن یه گونی یا یه کیسه زباله مشکی رو کله خانومه

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak July 19, 2018 05:11 AM

آقای فغانی هیچ احتیاجی به میدیای ایرانی در داخل ندارد چه را که میدیای جهانی مشتاقانه برای ارسال تصویرش هستند چه نیازی به تلویزیون فقستنی صدا و سیما
در حقیقت لیاقت فغانی عزیز خیلی خیلی ها فرا تراز این شبکه بی ابروست مردم ایران خوب میدانند که قضیه از چه قرار است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: