آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 11 تیر ماه 1397 = 02-07 2018

مدیران ۲ گروه تلگرامی در همدان دستگیر شدند

خبرگزاری هرانا – رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات همدان از شناسایی و بازداشت ۲ تن از مدیران گروه‌های تلگرامی که به گفته او محتوای غیراخلاقی منتشر می‌کردند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، روز دوشنبه سرهنگ فیروز سرخوش نهاد بیان کرد: به تازگی در پیام رسان‌ تلگرام، گردانندگان اصلی ۲ گروه شناسایی شدند که اعضای آن مبادرت به انتشار محتوای غیراخلاقی و ترویج فرهنگ ابتذال می‌کردند.

وی افزود: با شناسایی صفحات این گروه‌ها، تلاش برای احراز هویت واقعی گردانندگان اصلی صفحات یاد شده به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا همدان اضافه کرد: با بررسی های فنی و پلیسی انجام شده مدیران اصلی صفحات غیراخلاقی در پیام‌رسان تلگرام شناسایی و با دریافت مجوزهای لازم قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان ملایر دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شدند.

سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: متهمان اعتراف کردند که با نام کاربری مشخصی در شبکه‌‌ اجتماعی تلگرام، از مدت‌ها قبل یک گروه غیراخلاقی ایجاد کرده و لینک آن را در گروه‌های غیراخلاقی دیگر که عضو بودند انتشار دادند و خود و اعضای گروه در آن اقدام به انتشار مطالب می‌کردند.

وی گفت: رصد و پایش فضای‌ مجازی یکی از اصلی‌ترین وظایف پلیس فتا است بنابراین به آن دسته از افرادی که در پوشش شبکه‌های اجتماعی، اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف دادند بدون اغماض برخورد می‌شود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: