آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 13 تیر ماه 1397 = 04-07 2018

واکنش وزیر ارتباطات به احتمال فیلتر اینستاگرام

وزیر ارتباطات به اظهارات بیان شده در مورد بررسی فیلتر شبکه اجتماعی اینستاگرام واکنش نشان داد.

به گزارش الف، شب گذشته معاون اول دادستان کل کشور در گفت‌وگویی در خصوص فعالیت برخی از افراد تحت عنوان سلبریتی در فضای مجازی و جمع آوری پول به بهانه کمک به افراد بی بضاعت که منجر به کلاهبرداری‌های متعددی شده است: اظهار کرد: دادستانی کل کشور به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کرده است.

حجت‌الاسلام محمد مصدق ادامه داد: در همین راستا فیلترینگ اینستاگرام در دستور کار قرار گرفته و آقای خرم‌آبادی در معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور به صورت جدی پیگیر این موضوع شده و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

در واکنش به اظهارات مطرح شده آذری جهرمی وزیر ارتباطات در صفحه توییتر خود نوشت: موضوع پیگیری برخی برای فیلتر تازگی ندارد.

وی در ادامه نوشت؛ طرح یک موضوع قدیمی برای انحراف افکار عمومی از مطالبه گری شفاف سازی سوءاستفاده کنندگان ارزی اخیر.



كاوه اهنگر July 4, 2018 05:14 AM

اقاي مصدق، (ردام-ركاف)، مردم ديگه به شما اجنبيان اعتماد ندارن و پولشونو به شما نميدن - ديگه پر رويي زيادي لازم نيست و شما مزوران رياكار هم با اگاهي روزافزون مردم كنار بيايين - خيلي زود هم همين مردم اگاه شده همتونو به زياله دان تاريخ خواهند افكند - خيلي بيشعور هستين كه واقعيات روز را درك نميكنين و ميخوايين مثل دهه شصت شمسي حكومت كنين - ايكيو از خواب بلند شو - سي سال از ان دوران گذشته!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: