آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 14 تیر ماه 1397 = 05-07 2018

دستور رهبر به روحانی درباره بازار ارز

رسانه های حکومتی: منابع آگاه از نامه مهم رهبر معظم انقلاب به حسن روحانی رئیس جمهور در خصوص مسائل بوجود آمده در بازار سکه و ارز خبر دادند.

براساس این گزارش رهبر معظم انقلاب در این نامه که خطاب به رئیس جمهور نوشته شده است، ضمن ابراز نگرانی از اخبار منتشر شده درخصوص واگذاری ارز و سکه در ماههای اخیر و ابهاماتی که در افکار عمومی ایجاد کرده است دستور فرمودند؛ ضمن رسیدگی به موضوع گزارش دقیقی تهیه و به محضر ایشان ارسال شود.



Jula July 6, 2018 08:36 AM

به نظر مياد رهبر دلواپسه، بايد به ايشون گفت ناراحت نباشه چون تا زمانيكه دين هست ميشه مردم و سر كيسه كرد، اقا مجتبى دزد و بقيه ملا ها برأى درمان ميرن اروپا و مردم رو برأى درمان حواله امام زاده ها ميكنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


سیروس July 6, 2018 11:56 AM

خاک بر سرت ای رهبردزد, پس از مردن سهراب نوشدارو وحالا پس از چند ماه خوردن رانت ها و رساندن دلار به ده هزار تومن و خالی کردن جیب ملت گرسنه وآخوند زده, خامنه ای که دلاراش را به قیمت دانه ئی ده هزار تومن فروخته, قرار و مداراش را هم با اروپائی ها گذاشته تا مردم سرگرم جام جهانی فوتبال بوده اند وحالا پهلوان شده وافورش را درآورده هل من ناصر ینصرنی می کنه, کی بود کی بود من نبودم درمیاره و به روحانی مادر مرده گفته یک گزارشی در مورد ارز به او بدهد خیلی مسخره است تا حالا کجا بودی خامنه ای, مرده بودی یا خودت را به خواب زده بودی؟ که چه؟ گزارش را می خواهی که چه بکنی؟ لوله کنی؟ مملکت را چهل سال به گه کشیده اید این قوم اعجوج و معجوج از کول این ملت بالا رفته اند و دیگه پائین نمیایند خیال میکنند ارث باباشونه, این مملکت را تا ابد می خواهند بدوشند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: