آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 15 تیر ماه 1397 = 06-07 2018

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ممنوع‌ التصویر شد

خبرگزاری هرانا – حمید استیلی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران پس از مصاحبه‌ای که بیرون از استادیوم شهر سن پترزبورگ محل بازی تیم‌های ایران و مراکش با یکی از رسانه‌های خارج کشور انجام داد، ممنوع التصویر شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از خبرآنلاین، در ادامه تصمیمات عجیب و غریب صدا وسیما مدیران این رسانه حمید استیلی را ممنوع‌التصویر کردند.

ماجرا از آن قرار است که شهرداری منطقه ۱۶ (نازی آباد) برای برگزاری جشنی در روز ۱۵ تیرماه ۹۷ از تمام قهرمانان این منطقه دعوت به عمل آورده است اما از آنجا که مراسم یاد شده پخش زنده تلویزیونی دارد به برگزار کننده اعلام کرده‌اند از دعوت حمید استیلی خودداری کنند چرا که او فعلا ممنوع‌التصویر است!

دلیل چنین تصمیمی را هم مصاحبه او با “شبکه ماهواره‌ای خارج کشور” عنوان کرده‌اند.

مصاحبه‌ای که بیرون از استادیوم شهر سن پترزبورگ محل بازی تیم‌های ایران و مراکش انجام شد.

جالب اینکه استیلی در حال ورود به استادیوم با سوال گزارشگر ورزشی این شبکه مواجه شده و به عنوان یک چهره شناخته شده فوتبالی خود را موظف به پاسخگویی می‌بیند حال این امر تبدیل به دست‌آویزی شده است تا در لیست سیاه رسانه ملی قرار گرفته و به اصطلاح ممنوع‌التصویر شود.



علی July 7, 2018 09:43 AM

از نظر این جماعت مردم یعنی علی عظما و برادران دزد و کلاش بقیه مردم نقش سیاهی لشکر دارند و سم و بکم مثل عروسک کوکی هستند که هر وقت این هیولاها خواستند باید حرف بزنند و رای بدهند و تظاهرات کنند و دور مردم پیله کشیدند و از دنیا جدا کردند اینطور که اینها دارند پیش میروند کم کم باید مردم برای نفس کشیدن و نگاه کردن هم حساب پس بدهند طرف از خودشونه سیاسی نیست ممنوع التصویر میشه وای به حال کسی که تو اون جهنم بخواهد از حق خودش دفاع کنه یا کار سیاسی انجام بده

گزارش یا اعتراض به این نظر


مرگ بر جمهوری اسلامی July 7, 2018 04:57 PM

اسلام ناب محمدی میخواستید ؟ بخورید که حالا حالا حالا ها باید بخورید

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آریایی July 7, 2018 08:41 PM

حمید استیلی بعنوان قهرمان ملی نزد مردمش ممنوع التصویر نباشه وگرنه یه رسانه بدنام و ننگ مردم چه ارزشی داره که ممنوع التصویرش کنه؟! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: