آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 18 تیر ماه 1397 = 09-07 2018

سد گتوند آب خوزستان را شور کرده است

سیاست‌های غلط سد سازی در کشور باعث خشکیدگی رودخانه‌ها و از بین رفتن محصولات کشاورزی شد

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به مشکلات کم‌آبی در استان خوزستان گفت: اشتباهات مهندسی در ساخت سد گتوند، عامل شوری آب خوزستان شده است.

عیسی کلانتری با اشاره به مشکلات زیست محیطی استان خوزستان گفت: با روال طبیعی هر جای ایران ممکن بود خشک شود ولی خوزستان آخرین نقطه بود حتی ممکن است گیلان و مازندران خشک شود ولی برای خوزستان این اتفاق نمی‌افتاد اما مشکلی که در خوزستان داریم مدیریت آب و فقدان تشخیص اولویت‌هاست. منابع آب را در آن منطقه از دست دادیم یا از نظر کیفی آلوده کردیم.



arzhang July 9, 2018 01:56 PM

هر بنا یا ساختمانی مخصوص همان زمین طراحی میشود بطور مثال طرح ساختمان مسکونی در قطب شمال اشپزخانه را در شرق زمین قرار میدند نه در غرب که بخاطر تابش خورشید بعد از ظهری گرمای طبیعی خودش دارد بنابرین مسخره و حرفه ای نیست فتوکپی یک ساختمانی که برای یک منطقه بخصوص ساخته شده همان را در منطقه دیگری بسازی داستان غم انگیزی که ۳۹ در ایران اتفاق افتاده پروژهای ساختمانی مثل سد سازی اتوبان جاده سازی که دست پاسداران هست نقشهای انها را که کشورهای دیگر کرده اند دزدی و فتوکپی میکنند بعد میسازند و تیم طراح معماری و مهندس طراحی ندارند که میگند اشتباهات مهندسی در ساخت سد گتوند عامل شوری آب خوزستان شده است به همین خاطر هست ان سد متعلق به خوزستان نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: