آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 تیر ماه 1397 = 11-07 2018

منبع حکومتی: سواستفاده آشوبگران از تصادف+فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، در پی حادثه تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر نفتکش در شهر سنندج که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شده است، سه روز در استان کردستان عزای عمومی اعلام شد.

این در حالیست که به گفته شاهدان، مردم خشمگین با مشاهده این حادثه به خیابان ریختند و با مأموران سرکوبگر انتظامی درگیر شدند. مردم یکی از خودروهای انتظامی را واژگون کردند. (فیلم زیر)

سایت حکومتی الف در این باره نوشت: درحالی که تعدادی از هم وطنانمان در حادثه تصادف اتوبوس در سنندج در حال سوختن بودند و امدادگران مشغول کمک به حادثه دیدگان، تعداد انگشت شمار عناصر آشوب‌گر ناگهان در بین مردمی که در محل حادثه حضور داشتند، ظاهر شدند و به سمت نیروهای انتظامی حمله ور شدند و با سنگ و چوب به تعدادی از خودروهای انتظامی صدمات جدی وارد کردند.




www.youtube.com/watch?v=IyhfV7ObcUk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Amir July 11, 2018 01:15 PM

بله ديگه مردم ديونه هستند كه به نيروهاى امدادگر حمله كردند! ! ، به جاى فرستادن نيروهاى ضد شورش، آمبولانس و آتش نشانى بيشترى به محل حادثه ميفرستاديد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: