آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 تیر ماه 1397 = 11-07 2018

توئیت درباره کمیته امام؛ بازداشت یک خبرنگار

خبرگزاری هرانا – امیرحسین میراسماعیلی، خبرنگار روزنامه جهان صنعت به اتهام توییتی درباره کمیته امداد بازداشت و به زندان تهران بزرگ منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز پنج شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷، امیرحسین میراسماعیلی، خبرنگار روزنامه جهان صنعت به زندان تهران بزرگ منتقل شد.

امیرحسین میراسماعیلی به اتهام توییتی درباره کمیته امداد، بازداشت شده است.

گفتنی است که امیرحسین میراسماعیلی، خبرنگار روزنامه جهان صنعت که در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ در پی انتشار توییتی که برخی آن را “توهین به مقدسات” دانسته بودند، به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و فردای آن روز بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود.

آقای میراسماعیلی روز پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ پس از ۲۴ روز بازداشت با تودیع قرار وثیقه تا زمان پایان دادرسی از زندان اوین آزاد شد.

پیشتر دادستانی تهران اتهام این روزنامه‌نگار را «توهین به یکی از ائمه اطهار» در توییتر اعلام کرده است.

دادستان کل کشور نیز در این زمینه با اشاره به بازداشت خبرنگاری که به گفته‌ی وی به امام هشتم شیعیان هتاکی کرده بود گفت “آیا می‌شود در مملکت امام زمان و در کشور امام رضا یک فرد نانجیب آن حرف‌های نامربوط و زشت را به حریم ولایت بزند و کسی کار به کارش نداشته باشد. من به دادستان تهران گفتم که این جریان را فقط در اختیار دادسرای فرهنگ و رسانه نگذارد و آن را از بعد امنیتی هم پیگیری کند”.

آقای میراسماعیلی پیش‌تر در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ با انتشار توییتی خبر از بازداشت خود داده بود.



آرش آریایی July 12, 2018 06:59 PM

دادستان بی شرف اول اینکه اینجا ایرانه نه مملکت صاحب الزمان و امام رضا و دوم اینکه به فرض محال به گفته تو شیطان صفت چطور در مملکت صاحب الزمان و امام رضا میشه با بچه های معصوم طرف شد ، دزدی و اختلاس و هزار کار خلاف شرع کرد و صدای تو پوفیوز در نمیاد فقط نمیشه انتقاد کرد و تا کسی بر خلاف میل تون حرفی زد باید بازداشت بشه؟! ! ! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


مصطفی July 13, 2018 08:30 AM

کمیته امداد دزد هست ازپول مردم سوء استفاده میکنه خودم شاهدم که پول مردم تو جیب کارکنان کمیته امدادهست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: