آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 24 تیر ماه 1397 = 15-07 2018

فیلم؛ لحظه بازداشت یک خلبان منتقد در ایران

یک خلبان منتقد به وضعیت ایمنی هواپیماها در ایران بازداشت شده است

فیلم زیر: لحظه بازداشت خلبان امین امیرصادقی که در یک برنامه تلویزیونی از فساد گسترده و عدم ایمنی پرواز ایرلاین‌ها در حکومت ملایان سخن گفته بود.

به گزارش صدای آمریکا، خلبان امین امیرصادقی روز یکشنبه از طریق پخش زنده اینستاگرام از بازداشت خود توسط کلانتری ۱۱۱ هفت چنار خبر داد و از این که «برای جان مردم» او را بازداشت می‌کنند، اظهار تاسف کرد. آقای امیرصادقی درباره جزئیات اتهامش هیچ توضیحی نداد و این ویدئوی کوتاه با ضبط گوشی موبایل توسط مامور نیروی انتظامی به پایان رسید.

او به تازگی با شرکت در برنامه «حالا خورشید» شبکه سه جمهوری اسلامی عنوان کرده بود که برخی شرکت‌های هواپیمایی در ایران با وجود نقص فنی، خلبان را مجبور به پرواز می‌کنند.

امیرصادقی به عنوان مثال توضیح داده بود که او تجربه سه هفته پرواز بدون ترمز شماره ۳ را داشته است. به دلیل این که مسئولان فنی به جای تعمیر کردن ترمز، سیستم هشدار عدم پرواز را غیرفعال می‌کنند.

کاپیتان امیرصادقی همچنین گفت که او و چند خلبان دیگر از این اجبار سرپیچی کرده‌اند و حاضر به پرواز با هواپیماهای غیرایمن نشده‌اند.

حضور امین امیرصادقی در برنامه زنده تلویزیونی پس از افشاگری‌های او در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفت و آقای امیرصادقی در این برنامه گفت که او تا پایان سال با شرکت هوایی سپهران به عنوان خلبان قرارداد دارد. پیش از این در برخی شبکه‌های اجتماعی از او به عنوان «خلبان اخراجی» نام برده می‌شد.


بر طبق آمار «شبکه امنیت پرواز» خطوط هوایی ایران از سال ۱۹۸۹ میلادی شاهد ۳۱ سانحه هوایی مرگبار بوده است. در مقایسه خطوط هوایی بریتانیا در این دوره تنها دو سقوط هوایی را تجربه کرده است.




www.youtube.com/watch?v=PBXN6ZW2iI8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



babak July 16, 2018 07:06 AM

دورود به آنهایی که در هر فرصت جهت روشنگری به مردم فرو گذاری نکرده ولی اگر در جامعه افت زده ای تعداد معدودی در تلاش و تعداد بی شماری به عنوان تماشاگر یا از روی ترس و یا هرعلل دیگر درد را در وجود
خود و اکثریت حس کرد ولی بی تفاوت از کنارش گذشت با آنکس که دانسته به کشورش خیانت میکند گناهش کمتر نیست اگر این ارازل و اوباش توانسته اند چهل سال طولانی از ما بدوزدند ،بخورند ، ببرند بکشند و ،خانواده ها را بی عصمت کنند و هنوز سور مور گنده با اینکه بوی تعافنشان کم کم عالم گیر شده ولی سر جایشان بایستند نه اینست که میدانند کشور داری را ،بلکه قوصور از همان ملت تماشاچیست اعتصابات را همزمان و یکپارچه باید بلافاصله آغاز کنیم برایمان خوابهای پریشانی دیده اند اگر سپاه کودتا کرد بدانید که ساخت و پخت کردند که به حلقوم ما بریزند

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی July 16, 2018 08:33 AM

واقعاً شرمنده آوره اینکه به امید ترحم جماعت شیخ و ملا بنشینی این جماعت پلید و عقب افتاده چه میفهمد تکنولوژی چیست ؟ امنیت پرواز یعنی چه؟ انتظار فهمیم مسایل از آخوند جماعت مثل انتظار جواب دادن ویندوز روی چرتکه است

گزارش یا اعتراض به این نظر


نا خدا !!! July 17, 2018 06:11 PM

البته بایستی شجاعت این هموطن را ستود که دهان به حقیقت های تلخ در ایران ویران شده و اسلام زده، گشوده و بی باکانه در مقابل این نارسایی ها دست به اعتراض و افشاگری می زند ادعاهای این هموطن تا حد خیلی زیادی درست می توانند باشند ولی ممکن است در نزد مردم ایران بیش از حد ممکن، بزرگتر از تصاویر واقعی آن، جلوه داده شده باشند انتقاد در اثبات این ادعاهای او، در «نحوه تشریح کردن جزئیات» با یک «کارشناس هوانوردی» در مصاحبه تلویزیونی است و نه با یک «مجری معمولی برنامه تلویزیونی»، که فاقد کوچکترین تجربه و یا تخصصی در علم هوانوردی هست،انجام شده باشد با سه دهه تجربه در این علم و صنعت، این ادعاها تا حد خیلی زیادی صحیح و تا حدی هم، بزرگتر از آنچه هستند، جلوه داده شده اند در هر صورت این جوان شجاع با این افشاگری های امروز خود در ایران آزاد فردا، نقش، موقعیت و جایگاه خود را در متحول کردن صنعت هوانوردی ایران، تثبیت خواهد کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: