آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 28 مرداد ماه 1397 = 19-08 2018

توئیت 28 مردادی ظریف و نظر احمد زیدآبادی

محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی اینروزها در توییتر فعال شده و تلاش می کند تا با این بازی تقلبی حقایق را وارونه سازد و افکار عمومی داخلی و بین المللی را از حقایق منحرف کند.

ظریف امروز در صفحه توئیترش نوشت: " ۶۵ سال قبل در چنین روزی، آمریکا دولت منتخب مردمی مرحوم دکتر مصدق را سرنگون نموده، رژیم خودکامه را دوباره حاکم کرد و برای ۲۵ سال بعد مردم ایران را تحت استیلای خویش قرار داد. اکنون نیز «گروه اقدام» آن کشور از طریق فشار، دروغ پردازی و عوامفریبی آرزوی تکرار همان سناریو را در سر می‌پروراند. دوباره هرگز!

مرحوم مصدق با ظریف قابل مقایسه نیست

سئوال یک رسانه داخلی از احمد زیدآبادی: آقای ظریف خیلی تلاش می‌کند شباهت‌سازی با دکتر مصدق ایجاد کند. از نحوه مذاکرات و دادگاه لاهه و حتی نحوه خنده‌ها. حامیان ایشان هم بدشان نمی‌آیند این تطابق ایجاد شود و در برخی رسانه‌ها جوری چهره‌سازی می‌کنند که یک سمت نیمه چهره مرحوم مصدق باشد سمت دیگر نیمه چهره آقای ظریف.

زیدآبادی: به رغم انتقادهایی که می‌توان به مرحوم دکتر مصدق داشت؛ اما توان و موقعیت و خاستگاه مرحوم مصدق قابل قیاس با ظریف نیست. مرحوم مصدق از رجال استخوان‌دار تاریخ ایران است که درگیری‌های جدی در تاریخ مشروطه و پس از مشروطه و دوران رضاشاه و تشکیل جبهه ملی داشته، لذا نقش این دو نفر در تاریخ اصولا قابلا مقایسه نیست و فکر می‌کنم این ماجرا اگر تکرار شود، کار به کاریکاتورسازی شبیه شود.



آرش August 13, 2018 05:47 AM

این بدبخت فلک زده هم میخواد از ترامپ عقب نیفته عقده توییت نویسی داره فرقش اینه که این ظریف پر رو دروغگوست کسی که بگه ما زندانی سیاسی نداریم

گزارش یا اعتراض به این نظر


قلی ایرانی August 13, 2018 10:34 AM

خنده های جلف و مشمعز کننده این و حسن کلید ساز آدم را خیلی ناراحت میکنند مقام چینی خیلی جدی برخورد میکنه نیش بی معنی اینها همیشه جرخورده است !

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی August 19, 2018 02:20 PM

جناب ظریف محمد مصدق اگر زنده مانده بود و فاجعه انقلاب اسلامی را دیده بود شما سران جمهوری اسلامی همان بلایی را به سرش می آوردید که به سر بختیار آوردید و اگر در ایران مانده بود حتما جایش در زندان اوین یا رجایی شهر بود پس برو این حرفها را برای عمه ات بزن که خیلی عاشق چشم و ابرویت است و حرفهایت را باور میکند تازه اگر 28 مرداد نبود امروز ما همین پیشرفتهای زمان شاه را هم نداشتیم و باید با خر آیت الله جنتی مسافرت میکردیم تازه اگر ایشان خرش را به ما کرایه میداد

گزارش یا اعتراض به این نظر


اریانaryan August 19, 2018 03:45 PM

از بچه حاجی که مصدق در نمیاد مصدق اصیل زاده و شازده بود این دلقک معلوم نیست دو نسل قبلش چاروادار بودند یا درشکه چی مصدق هیچ مثل این وطن فروش احمقانه نمیخندید

گزارش یا اعتراض به این نظر


حمیدرضا August 19, 2018 04:30 PM

خوبه تویتر برای مردم ایران فیلتر و ممنوعه و برای این میمون دلقک آزاد دهن مردم رو میبندن تا وقتی اینطوری شر و ور میگن کسی نتونه اعتراض کنه پولشون هم داره تموم میشه دیگه نمیتونن به روزنامه نویسهای خارجی رشوه بدن مجبور شدن خودشون وارد صحنه بشن همه میدونن خودشونم اعتراف کردن که سینما رکس آبادن کار خودشان بود 300 تا آدم بیگناه را زنده زنده سوزاندن در 40 سال بعدش هم هزاران بار بدتر از اون کردندن هر چه تونستن کشتن و هر کی زنده مانده به جز علم های خودشان را به روز سیاه نشاندن تا حدی که دیگه آب و هوا هم نداریم از شمال خزر را فروختن از جنوب خلیج فارس را دادن به چینی ها پولهای مردم را میگیرند میدن به عراق و یمن و سوریه یعنی میشه ما ببینیم روزی که از شر این ها خلاص بشیم؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: