آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 29 تیر ماه 1397 = 20-07 2018

دو بسیجی طی درگیری در زاهدان به هلاکت رسیدند

رسانه‌های جمهوری اسلامی از کشته شدن دو بسیجی در جریان درگیری با افراد مسلحی که از آن‌ها به عنوان "اشرار" یاد شده در منطقه کورین زاهدان خبر داده‌اند.

به گزارش رادیو آلمان، خبرگزاری ایرنا به نقل از روابط عمومی تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه سیستان و بلوچستان از کشته شدن دو بسیجی طرح امنیت منطقه کورین زاهدان در "درگیری با اشرار مسلح" خبر داده است.

در این خبر به زمان دقیق این درگیری اشاره نشده است.

طبق اطلاعیه‌ای که بدین منظور منتشر شده اسامی این دو نفر علیرضا شه‌بخش و پرویز شه‌بخش ذکر شده است. درگیری نیز در اطراف روستای شورو رخ داده است. روستای شورو از توابع بخش کورین زاهدان است و در ۹۰ کیلومتری مرکز این شهرستان واقع شده است.

قرار است مراسم خاکسپاری این دو بسیجی جمعه ۲۹ تیر (۲۰ ژوئیه) در روستای شورو برگزار شود.

در استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرقی ایران علاوه بر درگیری با نیروهای قاچاق مواد مخدر درگیری با افراد مسلح مخالف جمهوری اسلامی نیز شایع است.

در خردادماه سال جاری خبرگزاری‌های ایران از کشته شدن دو مرزبان ایرانی در درگیری با "اشرار" خبر دادند که قصد ورود به خاک ایران را داشتند.

در فروردین‌ماه نیز رسانه‌های ایران از کشته شدن "دو تن از بسیجیان بومی" و دو مرزبان در درگیری با "اشرار مسلح" خبر داده بودند.



Ghasem July 20, 2018 08:35 PM

در حالیکه خبر دزدان میلیاردی حاکمان جمهوری جهل و جنون به گوش دنیا رسیده هنوز تعدادی خود را حامی این حکومت میپندارند و تحت نام بسیجی و طرفدار ولایت وقیح جان خود و هم وطنان را از دست می دهند آیا واقعا اینها ذوب در ولایتند یا اینکه منافعی دارند ؟این آدمها آخر چطور قبول می کنند که کشوری مانند ایران مردمش در فلاکت زندگی کنند و این امر را کاملا طبیعی می پندارند و از آخوندهای بی سواد و دزد این سرزمین دفاع می کنند آیا می توان مطمعن بود که اینها منافع شخصی ندارند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: